הרשמה

מנכ"ל סוני: "אולפנים רבים עובדים על כותרי PS4 חדשים"

בעתיד נראה יותר זכיונות חדשים ל-PS4

עם השקת ה-PlayStation 4 מאחורינו והשקת ה-Xbox One מעבר לפינה, מלחמת הקונסולות מעולם לא היתה כל כך חמה. כעת כשאנחנו יודעים כל מה שצריך לדעת על הקונסולות החדשות, מה שעושה את ההבדל בשלב הזה, זה ליין-אפ משחקי ההשקה של כל קונסולה. אבל אם יש דבר אחד בטוח, זה שהמלחמה לא תוכרע בתקופת ההשקה אלא בהמשך הדרך. אולי בגלל זה סוני לא מודאגת מהיצע המשחקים החלש של ה-PS4 כרגע, בייחוד מול עדר הבלעדיים שמציעה ה-Xbox One עם השקתה כמו Dead Rising 3, Ryse: Son of Rome ו-Forza 5.

אז מה סוני מתכננת עבורנו בהמשך הדרך מבחינת בלעדיים? בראיון עם אתר ה-Financial Post, יושידה הזכיר את משחקי ההשקה הנוכחיים אך הבהיר גם כי "יש עוד הרבה משחקים בפיתוח ויש עוד המון אולפנים מצוינים שעובדים על כותרים ל-PS4. הרבה מהם הם זכיונות חדשים, ואנחנו מחכים לזמן הנכון להכריז עליהם. אז בהמשך הדרך, הרבה משחקי מעולים יגיעו מאולפני הצד-ראשון שלנו."

כרגע אנו יודעים על כמה משחקי-המשך בולטים שיגיעו באופן בלעדי לקונסולה כמו Infamous: Second Son ו-Uncharted 4, אבל ברוב המקרים - חדשנות אמיתית במשחקים מגיעה רק דרך כותרים חדשים לגמרי.

מה אתם חושבים? האם סוני תצליח לספק את הסחורה ותביא לנו משחקים מיוחדים ויוצאי דופן?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    03:55 19.11.2013 | Hollow Hollow

    כול עוד איפשר לשחק משחקים של הדור הקודם בקונסולה אז לא שווה לקנות כי זה בעצם אומר שאין לך בכלל משחקים לשחק וגם שכל המשחקים שאתה כל קונה לקונסולה הזאת לא יהיו שווים כלום בדור הבה בגלל זה הכי טוב לקנות PC שם אף פעם לא צריך לדואג מדברים כאלה

  2. 2

       | פורסם ע"י