הרשמה

צפו ב-Xbox One מענישה שחקן על ניבול פה

כשאמרו "הכל באחד" לא חשבנו שזה כולל חינוך לשפה ראויה

זוכרים שסיפרנו לכם על כך שה-Xbox One מצנזרת גסויות שאנשים מעלים ל-Upload Studio? אז במקרה ההוא דווקא היה נראה לנו הגיוני לצנזר תכנים הניתנים לצפיה על ידי הציבור הרחב (הכולל גם לא מעט משתמשים צעירים), אבל מה שאנחנו רואים עכשיו נראה לנו מוגזם לגמרי: מסתבר שהמשחק NBA Live 14 יעניש אתכם על קללות - גם אם אתם משחקים לבד בסלון שלכם.

בסרטון למטה, המשתמש RandomFrankP ניסה לצלם סרטון משחקיות יחד עם התגובות שלו למשחק. ביוטיוב, אגב, אין צנזורה כבדה וקללות מתקבלות בגבול הטעם הטוב ואפילו די נפוצות אצל רוב הסטרימרים. מה שהקומנטטור התמים לא ידע זה שהמשחק עלול לתת לו "פאול טכני" על מה שהקינקט מגדיר כניבול פה. ב-NBA Live 14, הקינקט מקשיב בזמן המשחק ומעביר פקודות קוליות מהשחקן לקבוצה הוירטואלית שלו - אך מסתבר שהוא לא מקשיב רק לפקודות הראויות אלא גם לקללות וניבולי פה. למראה ההודעה "Call Technical for bad language", המשתמש התפלא והתעצבן (ובצדק): "מה?! זה מגוחך! אני לא יכול לקלל בבית שלי?"

הסרטון הפך מהר מאוד לויראלי אך משתמשים רבים מיהרו לציין שהפונקציה הזו ניתנת לכיבוי דרך האפשרויות. משתמשים אחרים דווקא ציינו את הפיצ'ר לחיוב ואמרו שהוא מוסיף ריאליזם - אחרי הכל אסור לקלל גם ב-NBA, והעונשים המוטלים זהים לאלה של חוקי ה-NBA. נראה שהפיצ'ר הזה קיים גם ב-PS4, אך מצלמת ה-PS4 אינה חובה לקונסולה או למשחק עצמו (בניגוד ל-Xbox One).

מה אתם חושבים על הסיפור? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י