הרשמה

שחקני LoL נחסמו על כך שהזרימו משחקים מתחרים

Riot לא רוצה שהשחקנים המקצועיים שלה יפזלו הצידה

שחקנים תחרותיים מז'אנרים שונים מתחילים לקבל יותר ויותר הכרה בתור ספורטאים לכל דבר: הפרסים למנצחים כבר מגיעים בקלות לסכומים של מליונים, הספונסרים תומכים ומחתימים את השחקנים הבולטים, ובשלב מאוחר בקריירה אפילו יש כאלה שמפנים את הזירה לדור הצעיר ומצטרפים לחברות הפיתוח או הופכים למאמנים - את כל הדברים האלה אתם יכולים לראות על שחקנים של Call of Duty, DOTA, Starcraft 2 ו-Street Fighter IV, אך נראה שחלק מהשחקנים המקצועיים עדיין לא הפנימו לחלוטין את האתיקה המקצועית שמצופה מהם:

לפי דיווח של מגזין Game Informer, שחקני League of Legends מקצועיים נחסמו לאחרונה מהמשחק לאחר שהזרימו ב-Twitch משחקים מתחרים. מצד אחד קל מאוד להתעצבן על המעשה - בתור גיימר אסור לי לשחק במשחקי MOBA שהם לא League of Legends? אך מצד שני, יש להבין ש-LoL הופך יותר ויותר לספורט מוכר וחוקי ההתנהגות (שמעוגנים גם בחוזה של השחקנים מול המפתחת Riot) חלים על גיימרים מקצועיים כמו שהם חלים על כל ספורטאי אחר. יש לזכור גם ש-Riot כעסו כי היה מדובר על הזרמה פומבית של משחק מתחרה - מה שלא משליך בצורה טובה עליהם. כל עוד מדובר במשחק פרטי, זה לא אמור להוות בעיה לשחקן או דאגה ל-Riot.

אף ספורטאי, למשל, לא ינעל נעליים של Adidas אם הספונסר שלו זה Nike. זה אמנם נשמע קצת מצחיק לאנשים מבחוץ אך אנשים כאלה צריכים לחשוב טוב טוב לגבי איך הם נראים בפומבי - מה הם לובשים, איך הם מתנהגים ובמקרה שלנו - מה הם משחקים.

אחד המפתחים ב-Riot פרסם את ההודעה הבאה ב-Reddit: "אני לא יכול להדגיש עד כמה החבר'ה ב-LCS (הליגה המקצועית של LoL) בדרך לקבל הכרה של אתלטים אמיתיים ולגיטימיים. זו טריטוריה חדשה עבור קבוצות רבות (במיוחד ב-E-Sport), בגלל המעבר אל אייקונים אמיתיים בליגה מחבורה של שחקנים מוכשרים. באופן דומה, אתה לא תראה שחקן בליגת ה-NFL מקדם את Arena Football [הליגה המתחרה]. שחקנים מקצוענים תמיד חופשיים לשחק מה שהם רוצים - אנחנו פשוט מבקשים מהם לזכור שבעת הזרמת משחקים - הם הפנים של סצינת LoL התחרותית."

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:19 05.12.2013 | colony colony

    חחחח משווים ספונס לבין מה שאפשר להגיד סוגי ספורט שונים..
    זה כמו שאוסיין בולט אצן ב 3 מרחקים שונים.. זה אפשר להגיד שלא אותו ענף ספורט כי גם הפרסים מתחלקים בניהם בנפרד.. כמו ששחקן ישחק בכמה "ענפי ספורט" יענו משחקים שונים..
    קיצר הכל עניין של כסף וזה מגעיל

  2. 2

    13:42 06.12.2013 | Spride Spride

    סבבה שהם הפנים של LOL, פאנן וכדומה, את זה אפשר להציג גם בלי לחסום להם גישות, סתם דומיננטיות יתר של חברה שמתחילה להיות מאוד מאוד חמדנית.

  3. 3

    18:57 06.12.2013 | Dillirium Dillirium

    "לפי דיווח של מגזין Game Informer, שחקני League of Legends מקצועיים נחסמו לאחרונה מהמשחק לאחר שהזרימו ב-Twitch משחקים מתחרים." באמת אין לי מושג למה הכותב של הכתבה כל כך חובבן, אבל בבקשה תמצא לי שם של שחקן אחד או קבוצה שנחסמה ע"י Riot בשל הזרמת משחק אחר.

    מדובר בחוזה שאוסר על זה, אף אחד לא נחסם עדיין אלא הרעיון של חסימת שחקנים הוא הכתבה.

    פעם הבאה תקרא את הכתבות שאתה מפנה אליהם בנוסף תחקור קצת יותר לעומק לפני שאתה כותב דברים כי אחרת אתה יוצא חובבן לחלוטין

  4. 4

    16:29 07.12.2013 | winzard winzard

    אכן, אף שחקן עוד לא נחסם, ובחוזה מדובר על "הפרת חוזה" במקרה של שידור סטרימינג של משחק אחר (והוא לא מדבר על חסימה). אחלה כתבה, אך פעם הבאה בבקשה לדייק בעובדות.

  5. 5

       | פורסם ע"י