הרשמה

2013 VGX - המשחקים החדשים

אולפן TellTale Games יצא המנצח הגדול של האירוע בלי לקחת שום פרס

טקס VGX 2013 שודר אתמול ברחבי העולם, וחוץ מהפרסים המסורתיים המחולקים כל שנה, הפעם היתה תשומת לב הרבה יותר גדולה לטריילרים והכרזות. במהלך האירוע הוכרזו שלושה משחקים חדשים, ושלושתם יצליחו להפתיע אתכם! לצערנו לא שמענו על Half Life 3 אחרי כל השמועות, אבל כן קיבלנו משחקים מסקרנים ומעניינים ביותר:

Tales From the Borderlands

חברת משחקי ההרפתקאות המצליחה TellTale Games - שהביאה לנו את משחק השנה של 2012 - The Walking Dead, עובדת כעת בצמוד ל- Gearbox - עוד חברה שגרפה לא מעט פרסי "משחק השנה" על המשחק שלה - Borderlands 2. ומה יוצא משני אולפנים מנצחים? משחק הרפתקאות עשיר ומצחיק בתוך העולם האדיר של Borderlands. במשחק אנו לא נגלם "ציידי כספות" כמו במשחקים המסורתיים ולא נבלה את רוב זמננו בקרבות ירי לוהטים. במקום, נצטרך להשתמש בראש שלנו - לפגוש דמויות חדשות, לבצע החלטות גורליות ולפתור את רוב הבעיות בדיבורים או בעזרת כמה כלים פשוטים שמצאנו בסביבה. הסדרה צפויה להתחיל ב-2014.

No Man's Sky

לא היו הרבה משחקי אינדי שקיבלו תשומת לב במהלך האירוע, אבל No Man's Sky היה יוצא דופן ובצדק: מדובר במשחק שאפתני במיוחד מבית Hello Games המורכב מארבעה מפתחים בלבד. המשחק יכלול למעשה יקום שלם בעולם משחק המוני - לכל כוכב תהיה מערכת אקולוגית משלו, מינרלים ומשאבים שניתן למצוא עליו וכמובן חיים ותרבויות. כשיימאס לנו מאותו כוכב, נוכל פשוט לעלות על החללית שלנו ולהמריא אל כוכב אחר או לחפש אוצרות במרחבים העצומים של החלל. כמובן שלא הכל יעסוק בחקירת היקום: אנחנו לא לבד בחלל או בכוכב ובמהלך מסעותינו אנו נפגוש לא רק שחקנים אחרים שיקשו עלינו אלא גם חיי בר ותרבויות מקומיות שיוכיחו לנו שלא תמיד אפשר להיות בראש פירמידת המזון. המשחק מיועד ליציאה ב-2014 עבור קונסולות הדור הבא.

Game of Thrones Telltale Game

כבר אמרנו שאולפן TellTale היה הכוכב האמיתי של הערב? חוץ מההכרזה המפתיעה על משחק חדש ביקום של Borderlands, האולפן המצליח לקח על עצמו עוד פרוייקט שאפתני מעולם הטלויזיה וינסה להחיות את ווסטרוז ו"משחקי הכס" בצורת משחק הרפתקאות. המשחק יהיה מבוסס על סדרת הטלויזיה (ולא סדרת הספרים) וינסה לשחזר את ההצלחה המטאורית של האולפן עם משחק "המתים המהלכים", המבוסס גם הוא על סדרת טלויזיה מצליחה. לא קיבלנו הרבה מידע על המשחק החדש, אבל הפרק הראשון צפוי לצאת כבר במהלך 2014 - אולי בסמוך להשקת העונה הרביעית של הסדרה?

אלה היו המשחקים החדשים שהוכרזו בטקס VGX - כנראה לא מה שציפיתם, אבל בהחלט מדובר בכותרים מעניינים. אין ספק ש-TellTale הולכים להיות עסוקים בתקופה הקרובה, אבל גם No Man's Sky נראה כמו משהו שלגמרי היינו רוצים לשים עליו את הידיים.

מה דעתכם על ההכרזות החדשות?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י