הרשמה

האיש שקנה תמונה של Xbox One וקיבל את הקונסולה

לפעמים יש צדק בעולם

קניות באינטרנט הפכו להיות בשנים האחרונות נוחות ומקובלות יותר ובכך יותר אנשים נותנים אמון ברכישות דרך האינטרנט ולא מחנות. אבל זאת לא תמיד התמונה ומספר מסויים של לקוחות לא תמיד מקבל את מה שהוא ציפה לו.

לאחרונה, בחור אנגלי ואולי לא כל כך חכם בשם פיטר קלאטוורטי (Peter Clatworthy) רכש דרך E-Bay תמונה מודפסת של קונסולת ה-Xbox One במקום את הקונסולה עצמה, ב-735$. קלאטוורטי הוא לא האדם היחיד שרצה לקנות את אחת מקונסולות הדור הבא ורומה ע"י מוכרים ברשת. עקב הביקוש הגבוה, מוכרים רבים הצליחו למכור קופסאות של Xbox One במחיר של הקונסולה כולה - רק כי הקונה לא שם לב לביטוי "קופסא בלבד".

קלאטוורטי היה צריך לשים לב לאותיות הקטנות אבל למזלו הרב הוא הצליח לאתר את המוכר ולהרחיק אותו לצמיתות מ-E-Bay. בנוסף לכל זה, חנות מוצרי האלקטרוניקה אנגלית המוכרת מוצרי יד שניה, CeX, שמעה על הסיפור העגום והחליטה לתת לקלאטוורטי קונסולת Xbox One על חשבון הבית.

קלאטוורטי עצמו יצא מרווח מכל הסיפור והשיג את כל מה שהוא היה יכול לדמיין, וגם חנות CeX שהרוויחה פרסום מאוד חיובי לקראת עונת החגים הקרבה. אז המסקנה שלנו? מסתבר שאנשים טיפשים יכולים גם לקבל את הכסף שלהם בחזרה וגם לזכות ב-Xbox One בחינם. רק מעניין מי הטיפש שינסה לחזור על הטעות ולקוות שגם הוא יקבל קונסולה חינמית...

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י