הרשמה

מוד חדש יאפשר לנו לחבר כל בקר ל-Xbox One

כן, אפילו מקלדת ועכבר...

במשך שנים רבות, שחקני הקונסולות היו צריכים להתפשר על הבקרים הנתמכים בלבד. במקרה של ה-PS4, הבקר התומך היחיד בשלב הזה הוא שלט ה-DualShock 4 אבל אם תרצו למשל לחבר ארקייד סטיק (ג'ויסטיק המיועד למשחקי מכות) או חס וחלילה עכבר ומקלדת עבור משחק היריות האהוב עליכם - תגלו ששום דבר מזה לא באמת אפשרי... עד עכשיו.

הכירו את ה-CronusMax - מוד לא-רשמי שיסיר את כל ההגבלות שאנחנו מכירים ופשוט למדנו לחיות איתן - רוצים לשחק ב-PS3 עם שלט ה-Xbox 360? אין בעיה! רוצים לשחק עם עכבר ומקלדת על ה-Xbox One? אין בעיה! רוצים להשתמש ב-DualShock 4 עם משחקי המחשב שלכם? ניחשתם נכון - אין שום בעיה. המכשיר הקטן והאלגנטי תומך בכל הקונסולות הנמכרות כיום (גם Wii ו-Wii U) ומאפשר לא רק תאימות מלאה אלא גם פקודות מקרו ואפשרויות מתקדמות שיעזרו לכם להתעלות על התחרות כמעט בכל משחק. בסרטון למטה, אפשר לראות את המוד על ה-Xbox One - הוא עובד עם ה-DualShock 3, DualShock 4 ולקינוח - אפילו עכבר ומקלדת. עדיין אין תמיכה ב-PS4 אך המפתחים אומרים שגם זה בדרך.

ה-CronusMax נשמע כמעט טוב מדי בכדי להיות אמיתי, ויתכן שזה באמת המצב: המוצר אמנם עובד מצוין כרגע ויתמוך בכל שלט על פני כל קונסולה, אך סוני ומיקרוסופט עלולות לחסום אותו ואף להעניש את המשתמשים בו. סביר להניח שזה לא יקרה כל עוד המוצר הזה לא יהווה מכשול רציני עבור הענקיות, וכנראה שלא נקבל באן על כך שרצינו להשתמש בשלט האהוב עלינו. והאמת? במחיר הזהה למחיר משחק חדש, ה-CronusMax נראה מצוין ויכול להוות שדרוג משמעותי לכל קונסולה (וגם למחשב) - במיוחד עבור אלה שלא מרגישים צורך להוציא הון על שלטים תומכים לכל קונסולה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י