הרשמה

Super Smash Bros צפוי להגיע באביב 2014

[עדכון]: נינטנדו טוענת שהציטוט היה מוטעה, תאריך היציאה של המשחק עדיין מוטל בספק

האם Super Smash Bros יגיע כבר באביב הקרוב ל-Wii U וה-3DS?

[עדכון]: נינטנדו מסרה את התגובה הרשמית - מבחינתם מדובר בציטוט מוטעה, והם אף התעקשו שהאתר שביצע את הראיון המקורי יתקן את הפרט. האם מדובר בספין שנועד להסוות את תאריך היציאה עד ההכרזה הרשמית, או בטעות אנוש של מנהל נינטנדו בגרמניה?

הכתבה המקורית:

במהלך ראיון של האתר הגרמני Neckar Chronik עם ברנד פאקש(Brend Fakesch), המנהל של Nintendo גרמניה, נודע על כך ש-Super Smash Bros כנראה יגיע בתקופת האביב של 2014 ביחד עם משחק המירוצים המצליח Mario Kart.

למרות שתאריך היציאה של Mario Kart 8 כבר הוכרז, זוהי פעם ראשונה שנציג Nintendo מדבר על חלון השקה ל-Super Smash Bros. חברת Nintendo בחרה שלא להגיב בנושא, אז אם אכן היה מדובר בפליטת פה - צפו להכרזה רשמית ממש בקרוב.

Super Smash Bros נחשב לאחד הזכיונות המצליחים ביותר של Nintendo. משחק המכות\פלטפורמה לוקח את מיטב הדמויות מכל עולמות של Nintendo ושם אותם על זירה על מנת להוכיח איזו דמות היא החזקה מכולם. בינתיים, קונסולת ה-Wii U לא מצליחה להתרומם והטענה העיקרית נגדה היא שפשוט אין משחקים טובים לקונסולה - בטח לא כאלה שיעניינו את הגיימר הבוגר. אם SSB יצליח לעלות על הציפיות, ייתכן וזה יהיה המשחק שיציל את ה-Wii U וה-3DS מלהפוך לקונסולות לילדים-בלבד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:51 14.12.2013 | thespeeder thespeeder

    אני שמעתי שפעם היה דמיון ויצירות
    פעם היו משחקים חדשים או המשכים ענקיים למשחקים ישנים
    ולא COD8, MARIO19, GUITARHERO9 וכו'

    פעם היה כיף לשחק משחקים

  2. 2

       | פורסם ע"י