הרשמה

Rainbow Six: Patriots "לא עבד", מפותח מחדש

משחק הטקטיקה שהיה אמור לצאת השנה, עובר פיתוח מחדש לקראת השקה עתידית לדור הבא

זוכרים ששמענו פעם על Patriots, כותר ההמשך בסדרת הטקטיקה המצליחה Rainbow Six? מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר - פיתוח המשחק התחיל ב-Ubisoft עם תכנון להשיק את המשחק ב-2013 עבור קונסולות הדור הנוכחי, ואז הופסק והמשיך שוב עם פיתוח עבור קונסולות הדור הבא. מאז לא שמענו שום ציוץ על המשחק, ולמען האמת - לרוב האנשים לא ממש היה אכפת מאז ש-Ubisoft הכריזה על The Division, אבל היום Ubisoft שברה את השתיקה בראיון עם IGN.

לורנט דיטו (Laurent Detoc), מנכ"ל Ubisoft צפון-אמריקה, חשף מה קרה עם Patriots ומה צופן העתיד למשחק המצופה: "היה לנו צוות גרעיני שעבד על המשחק עם חזון טוב. הם התחילו לעבוד, אבל המשחק לא עבד, אז הם היו צריכים להתחיל מחדש. ישנה קבוצת עורכים מאוד גדולה ומשפיעה ב-Ubisoft. אם המשחק לא מספיק טוב, הם אומרים שהוא לא מספיק טוב." הוא המשיך ואמר: "Rainbow היה חייב להיעשות מחדש. עכשיו יש להם את היתרון של לפתח לקונסולות החדשות, ואם וכאשר הוא יצא החוצה. זו אחת הדוגמאות לזה שאם ניסית ולא עבד - פשוט נסה שוב. אם זה עדיין לא עובד, אנחנו לא נביא את המשחק אליכם".

נשמע כאילו יש הרבה לחץ על צוות הפיתוח של Rainbow Six: Patriots, אבל אנחנו מריעים לטובתם! בואו נקווה שהמשחק יעמוד בסטנדרטים של Ubisoft ויצליח להגיח ממשרדי החברה אל העולם הפתוח.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:08 16.12.2013 | adartzt12 adartzt12

    יפה

    הלוואי ועוד חברות היו ככה

    אהמ אהמ אקטי וEA

  2. 2

       | פורסם ע"י