הרשמה

Diablo 3: Reaper of Souls יגיע אלינו במרץ

הראשונים שיהנו מההרחבה - שחקני ה-PC וה-Mac

Reaper of Souls, ההרחבה הבאה למשחק האקשן\תפקידים Diablo 3, צפויה לשנות את כל מה שידענו על המשחק ולהפוך אותו לחוויה שמזכירה יותר את ימי הנוסטלגיה של Diablo II. על רוב השינויים הצפויים אנחנו כבר יודעים, אבל עד כה לא ידענו את הפרט הכי חשוב - מתי נוכל כבר לשחק בה? השבוע קיבלנו סוף סוף את התשובה מחברת Blizzard: הרחבת Reaper of souls תושק למחשב ולמאק ב-25 למרץ, ותעלה לנו כ-40$ (בהנחה ויש לנו את המשחק המקורי כמובן).

עם או בלי ההרחבה, Diablo 3 עומד לעבור שינויים קיצוניים ב-2014 כמו ההסרה המוחלטת של בית המכירות הפומביות (Auction House) בכסף אמיתי ובכסף של המשחק. במקביל, מערכת השלל (Loot) תעבור שינויים וכעת תעדיף שלל וציוד שמתאימים לדמות שלנו, כך שלא נצטרך יותר להסתמך על ה-Auction House. שינויים אלה יכנסו לתוקף באיזור חודש מרץ עבור הגרסה המקורית של Diablo 3 ואולי יתנו לשחקנים סיבה טובה לרכוש את ההרחבה.

חוץ מדמות חדשה, פרק חדש בעלילה, יכולות ואויבים חדשים, יש עוד כמה תוספות שהמעריצים ישמחו לשמוע עליהן: אחד הדברים החשובים ביותר שיתווספו למשחק זה מצב משחק חדש הנקרא Adventure Mode. מצב זה ישלח אותנו למשימות ממוקדות כנגד קבוצת אויבים קשוחות במיוחד, ועל משימות אלה נקבל בונוסים שמנים של כסף ונסיון. במהלך המשימות נצטרך להשיג חפץ מסוים, להרוג אויב מסוים או לנקות איזורים שורצי-מפלצות. על ידי השלמת משימות, נוכל לקבל גישה לעולמות ה-Nephalem Rifts – איזורים קשים באופן קיצוני שהשלמתם תוכל לזכות אותנו באוצרות שתמיד חלמנו עליהם.

Diablo 3: Reaper of Souls יושק עבור ה-PC וה-Mac ב-25 למרץ, ובהמשך השנה גם עבור ה-Xbox 360, PS3 ו-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י