הרשמה

נסו בעצמכם את מצב הרשת של Killzone: Shadow Fall

בסוף השבוע הקרוב נוכל להתנסות בחינם עם כותר ה-PS4

קונסולת ה-PS4 כבר מתחילה להגיע ליותר ויותר בתים בישראל ובקרוב מאוד היא אף תזכה להשקה רשמית בארץ, אבל מי שברשותו PS4 כבר עכשיו ושוקל האם להתחדש בכותר היריות Killzone: Shadow Fall - סוף השבוע הקרוב זה הזמן שלכם!

סוני הודיעה בבלוג הרשמי שלה כי מצב הרשת של Shadow Fall יהיה פתוח לקהל הרחב בין התאריכים 28-31 לחודש, סוף השבוע של חג המולד. במקביל, מפתחת המשחק תפתח אירועים מיוחדים וטורנירים דרך האתר הרשמי שיהיו זמינים לכלל השחקנים בסוף השבוע הפתוח. על מנת לשחק אתם תצטרכו חשבון PlayStation Plus בתשלום, הדרוש על מנת לשחק ברשת.

מי שיצטרף לסוף השבוע הפתוח יגלה שהמשחק יורד בשלמותו (כולל המצב לשחקן-יחיד) ולא כולל רק את המצב הרשת. לא ברור אם זה מהלך מכוון, אבל אם תהנו מספיק מהמשחק ותחליטו לרכוש אותו - הוא כבר יהיה טעון במלואו על הקונסולה ותוכלו לצלול ישר פנימה בלי לחכות.

באותה הזדמנות, סוני הכריזה גם כי Shadow Fall ממשיך לגדול ולהתפתח עם טלאים ותכנים חדשים שיגיעו כולם בחינם - כולל כל המפות העתידיות של המשחק. אז לפני שאתם רוכשים את ה-Season Pass הבא שלכם, תחשבו על זה כמה רגעים. תוסיפו לכל זה את העובדה ש-Killzone: Shadow Fall הוא ללא ספק המשחק המרהיב ביותר על ה-PS4 וההחלטה כרגע נעשתה קלה יותר. ההטבה תהיה זמינה ב-PSN באירופה (כולל ישראל) ולא הוכרזה עדיין עבור חשבונות אמריקאים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י