הרשמה

Telltale מדברת על Borderlands ו-Game of Thrones

תתכוננו לשנה עמוסה במשחקי הרפתקאות

למרות ששיחרה לא מזמן את הפרק הראשון של העונה השניה של The Walking Dead ואת הפרק הראשון בסדרת The Wolf Among Us (שזמין עכשיו דרך Xbox Live בחינם), חברת TellTale לא נחה לרגע ומודיעה שהשנה הולכת להיות מלאה בפרויקטים חדשים ומעניינים של החברה.

בשיחה שערך סטיב אליסון(Steve Allison), סמנכ"ל השיווק של TellTale, עם מגזין Polygon, הוא מסביר על איך נרקמה העסקה עם חברת GearBox על ליצור משחק המבוסס על סדרת Borderlands.

"היינו מאוחרי הקלעים ב-Spike VGA ב-2012 ו-Gearbox היו בשולחן אחד ואנחנו בשולחן השני, התחלנו לדבר קצת ואני לא זוכר בדיוק את הרגע שהחלטנו לשתף פעולה אבל זה היה אחרי כמה קוקטלים. לעולם של Borderlands יש כל כך הרבה פוטנציאל סיפורי, כל הדמויות המצויינות האלה".

בנוסף אליסון מאשר את ההתחלה על פרויקט המבוסס על סדרת הספרים\טלוויזיה המצליחה, משחקי הכס(Game Of Thrones) ומסביר שהתחלת העבודה עם HBO הייתה יותר נורמטיבית וקצת פחות שיכורה מאשר ההתחלה עם Gearbox. כרגע לא ידוע אם העלילה של Game Of Thrones תתבסס באדיקות על הסדרה או שמא תיקח קו עלילתי משל עצמה. מה שבטוח - היא הולכת להיות מבוססת על סדרת הטלויזיה ולא על הספר.

שני המשחקים החדשים מבית TellTale צפויים להגיע אלינו במהלך 2014 בפורמט העונתי הרגיל: כ-5 פרקים לעונה, כאשר כל פרק יוצא במרווח של כחודשיים מהשני.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י