הרשמה

Devil's Third יגיע אלינו ב-2014

מילה של Itagaki

אתם כנראה לא זוכרים את משחק האקשן המצופה-לשעבר Devil's Third. היורש הרוחני של Ninja Gaiden 2 היה אמור לצאת בשנה שעברה אך חווה עיכובים חוזרים ונשנים שהחמירו עם הבעיות הכלכליות של THQ ואז החמירו עוד יותר עם פשיטת הרגל והפירוק של THQ. לרגע אפילו חשבנו שהמשחק לעולם לא יגיע אלינו אחרי ההיעדרות הבולטת שלו מ-E3 השנה, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא, ויוצר המשחק הבטיח השבוע כי Devil's Third יושק במהלך 2014.

"המשחק כבר מוכן ב-80%" אמר טומונובו איטגאקי (Tomonobu Itagaki) לאתר הגיימינג היפני 4Gamer. "לכל המעריצים אי שם, אני מצטער שגרמנו לכם לדאוג. אנו נצא עם המשחק בשנה הבאה, ואתם מוזמנים לצפות אליו". Devil's Third הוא היצירה החדשה והסופר-אלימה של היוצר השנוי במחלוקת איטגאקי. בעבר הוא הביא לנו את משחקי Dead or Alive ואת שני המשחקים הראשונים בסדרת Ninja Gaiden, עד שהסתכסך עם המפיצה Tecmo Koei ועבר לעבוד באופן עצמאי עם אולפני Valhalla. סגנון הפיתוח שלו שם דגש על מיומנות השחקן, אלימות מופרזת והרבה מיניות שוביניסטית. מעל כל אלה, המשחקים שלו (בייחוד Ninja Gaiden) הם קשים ומספקים בטירוף, כנראה יותר מכל משחק מכות\אקשן אחר בחוץ (כן, אפילו God of War).

Devil's Third צפוי לצאת עבור קונסולות הדור הישן (Xbox 360 ו-PS3) אך עם השקה ב-2014, אנו מקווים לראות את המשחק גם על הקונסולות החדשות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י