הרשמה

Deadpool נעלם מהחנויות בכל הפלטפורמות

מה יכל לגרום למשחק לרדת מהאוויר אחרי חצי שנה בלבד?

משחק האקשן הבינוני-אך-מבדר Deadpool נמשך בימים האחרונים מהחנויות הדיגיטליות Steam, Xbox Live ו-PlayStation Network, לאחר חצי שנה בלבד. המשחק פותח על ידי High Moon ויצא לאור על ידי Activision, ועם כל הרצון הטוב - לא ממש הוגדר בתור הצלחה, בביקורות או במכירות. אבל האם זו הסיבה שהוא נמשך מהאוויר?

לא בדיוק. למרות שלא שוחררה שום הודעה רשמית בנושא, סביר להניח שהבעיה כאן היא זכויות היוצרים של חברת הענק Marvel Comics, והרישוי המאפשר למפתחים להשתמש בדמויות רשמיות של מארוול. לאחרונה הורד מהאוויר משחק אחר עם דמויות מארוול - Marvel Vs Capcom 3 Ultimate שנעלם לאחר שנגמר חוזה שיתוף הפעולה בין המפיצה Capcom לחברת מארוול. יתכן ואותו דבר קרה עם Activision במקרה הזה, מה שאומר שעוד כותרים נמצאים בסכנה כמו משחקי Spiderman ו-Marvel: Ultimate Alliance. בינתיים, האתרים הרשמיים של Deadpool ושל המפתחת High Moon לא זכו לשום עדכון, ובאופן מוזר עדיין כוללים קישורים לרכישת המשחק שכבר לא מובילים לשום מקום... קצת כאילו לא קרה כלום.

עדיין אפשר לרכוש את המשחק דרך משווקי צד-שלישי בגרסה הפיזית או הדיגיטלית, אז אם תכננתם לשחק ב-Deadpool ועדיין לא הזדמן לכם - עכשיו זו ההזדמנות האחרונה לתפוס את אחד העותקים האחרונים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י