הרשמה

Broken Age - פרק 1 ישוחרר השבוע לתומכים מ-Kickstarter

בהמשך הדרך מצופה גם גישת Early Access דרך Steam

Broken Age, משחק ההרפתקאות\קווסט שהיה ידוע בשנים האחרונות פשוט בתור "Double Fine Adventure", עומד להגיע ממש בקרוב לתומכים שהיו שם מההתחלה ויהיה זמין עבור המממנים ב-Kickstarter החל מיום שלישי הקרוב, ה-14.1. באותה הזדמנות, המפתחת Double Fine מתכוונת להכריז גם על השקה בתוכנית Early Access של Steam ותביא את המשחק בגישה מוקדמת גם למי שלא עזר במימון המשחק לפני שנתיים.

Broken Age הוא משחק הרפתקאות בסגנון הקווסטים ששיחקנו בהם בילדותינו - ז'אנר שכמעט נעלם מהעולם, ובטוח נעלם מהמיינסטרים של הגיימינג. הוא מגיע אלינו מהמפתחת Double Fine בניצוחו של טים שייפר (Tim Schafer) - כיום מנכ"ל החברה ובעבר אחד המאסטרים של הז'אנר עם משחקים כמו Monkey Island, Grim Fandango ו-Day of the Tentacle. המשחק ביקש מימון דרך אתר Kickstarter בפברואר 2012 עם השם Double Fine Adventure, כשאתר המימון עוד היה בתחילת דרכו, וביקש סכום צנוע יחסית של 400,000$. ואיך אומרים? כל השאר היסטוריה: המשחק צבר קרוב ל-3.5 מליון דולר והפך תוך ימים ספורים לפרוייקט המצליח ביותר בהיסטוריה של קיקסטרטר.

סכומי הכסף העצומים שהחברה הצליחה לאסוף עזרו ליצור את אחד הקאסטים המרשימים ביותר למשחקים מהסוג הזה, וכוללת כוכבים כמו אלייז'ה ווד ("שר הטבעות"), ג'ק בלאק (מלהקת Tenacious D), וויל וויטון (בעבר ב"מסע בין כוכבים" ובהווה בעיקר בסדרה "המפץ הגדול") וג'ניפר הייל (אחד המדובבות הידועות ביותר בתחום עם תפקידים ב-Diablo III, Mass Effect, Metal Gear Solid ועוד).

Broken Age יושק בשני חלקים - הפרק הראשון יושק לתומכים בקיקסטרטר כבר השבוע, ואילו הפרק השני צפוי להגיע בחודש אפריל הקרוב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י