הרשמה

Driveclub - איך חוסר שלמות יוצרת משחק עוצמתי יותר

סרטון חדש חושף בפנינו את הגישה הויז'ואלית של המשחק

Driveclub, משחק המירוצים המצופה והבלעדי ל-PS4, קיבל היום סרטון חדש שחושף את המותג והגישה שעומדת מאחורי המשחק. לפי איך שזה נראה, מפתחי המשחק עושים מאמצים רבים כדי להבדיל את Driveclub ממשחקי מירוץ אחרים ואנחנו חייבים להגיד שזה נראה בדיוק כמו חווית הנהיגה לה חיכינו.

כבר ידענו ש-Driveclub שם דגש על נהיגה חברתית, והתחושה המגניבה הזאת של להיות חלק מ"מועדון" של נהגים שגודל ומתפתח (גם ביכולות וגם במכוניות עצמן). החידושים המעניינים יותר בסרטון קשורים דווקא לסגנון הויז'ואלי של המשחק, ועובדים על קונספט ה"אי שלמות" כדי להפוך את החוויה לקולנועית ועוצמתית יותר. למשל, זוויות הצילום: יצא לנו לראות הרבה זוויות צילום "לא מושלמות" שהיינו יכולים להשיג במציאות רק בעזרת מצלמות "Go Pro" קומפקטיות. כשנצפה במשחק מזוויות כמו הצד הפנימי של דלת הנהג בזמן שהיא נפתחת או אחת המראות הצדדיות, התנועה של המצלמה תהיה לא מושלמת (כולל רעידות או מריחות קלות של המסך) ותיצור תחושה מציאותית יותר.

בין היתר, המפתחים הנמיכו את חוזק הצבעים במשחק כדי להפוך אותו ליותר סינמטי (ושונה מאוד ממשחקים כמו Forza 5 או Gran Turismo 6), והכניסו פוקוס לא-מדויק כדי לגרום לתחשות מהירות. קצת מצחיק לחשוב שהמשחק היה נראה הרבה יותר חד בלי כל התוספות האלה, אבל החדות הזו היתה באה על חשבון הרגשת המהירות והעוצמה - ההרגשה החמקחקה שהרבה משחקי מירוצים כבר לא מסוגלים לספק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י