הרשמה

South Park: Stick of Truth לוקח אותנו אל מאחורי הקלעים

סוף סוף, משחק שנראה בדיוק כמו הסדרה

קצת מצחיק לחשוב שאחד ממשחקי התפקידים הכי מצופים של 2014 בנוסף לענקים כמו The Wicther 3 ו-Dragon Age: Inquisition הוא South Park: The Stick of Truth, משחק המבוסס על סדרת הנונסנס המצליחה. פיתוח המשחק בחברת Obsidian עבר הרבה משוכות בשנתיים האחרונות, ביניהן הנפילה של THQ והעברת הזכיון לענקית Ubisoft - מה שהרחיק את תאריך היציאה ודחף אותו למרץ 2014. כעת, המשחק נמצא קרוב מתמיד ויוצרי הסדרה חשבנו שזאת תהיה הזדמנות נהדרת לקחת אותנו אל מאחורי הקלעים של פיתוח המשחק בסרטון חדש.

מאט סטון (Matt Stone) וטריי פארקר (Trey Parker), היוצרי של סדרת South Park, מסבירים בסרטון שתהליך האדפטציה למשחק לא התרחש ב"צינורות המקובלים" במקום שתבוא חברה גדולה ותקנה את הזכיון מהיוצרים, כאן היוצרים דווקא חשבו על הרעיון של המשחק בעצמם והלכו ישר למפתחים כדי לראות אם זה אפשרי. אחד המאפיינים החשובים ביותר של המשחק זה שהוא נראה בדיוק כמו הסדרה, תהליך לא פשוט למרות האנימציה הפשוטה: "כשהדור הקודם של הקונסולות יצא, חשבנו שזה בדיוק מה שאנחנו צריכים כדי שהמשחק יראה כמו הסדרה. המראה של סאות' פארק הוא כל כך מחורבן, אבל לגרום בדיוק לתחושה המחורבנת הזאת שאתם מכירים..."

לבסוף, פארקר וסטון הכריזו: "אנחנו רוצים להביא משחק שיהיה ראוי לסדרה, אנחנו לא יודעים אם נצליח אבל זה מה שאנחנו מנסים לעשות. הכי מעצבן זה אם נקבל 4 ב-Gamespot, זה ממש יעצבן". South Park: The Stick of Truth יושק ל-Xbox 360, PS3 ול-PC ב-4 למרץ.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י