הרשמה

אחרי האלפא: Titanfall יקבל בטא בקרוב

פרטי ההרשמה יפורסמו בקרוב ל-PC ול-Xbox One

אחרי שכמות מצומצמת של משתמשי Xbox One קיבלו בשבועות האחרונים גישה לגרסאת האלפא של Titanfall, ולאור הביקוש העצום של השחקנים לחוות את המשחק לפני ההשקה הרשמית במרץ, המפתחת Respawn הכריזה כי המשחק יקבל גם בטא מסודרת עבור ה-PC וה-Xbox One.

עדיין לא נחשפו פרטים ולינק להרשמה, אבל ווינס זמפלה (Vince Zampella) מ-Respawn הודיע כי זה אכן הולך לקרות. ויש לנו עוד פרט קטן וחשוב עבורכם - נראה שהבטא תתחיל ב-14.2, כך לפי דליפה שנחשפה על ידי אתר הגיימינג הצרפתי Xboxygen. בתור משחק רשת המופץ על ידי EA, יתכן מאוד והבטא המדוברת תתחיל או תהפוך לבטא פתוחה, כמו עם משחקי Battlefield, ותאפשר לכולנו לטעום מהמשחק לפני ההשקה המיוחלת ב-12 למרץ.

אם עדיין לא יצא לכם להכיר, Titanfall הוא משחק יריות ברשת בו לכל שחקן יש "טיטאן", חליפת מלחמה רובוטית שיכולה לשנות את מהלך הקרב. במהלך הקרב תוכלו לזמן את הטיטאן לשטח ולנהוג בו, או לחילופין לתת לו פקודות ולאפשר ל-A.I לעשות את העבודה בשבילכם. המשחק תומך ב-12 שחקנים בשרת (6 נגד 6) אך כולל הרבה דמויות A.I ולכן לא יהיה חסר אקשן. Titanfall יושק ב-12 למרץ עבור ה-PC, Xbox 360 ו-Xbox One.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י