הרשמה

מנוע Unreal 4: רוב המשחקים המפותחים הם זכיונות חדשים

לא נתנגד גם ל-Unreal Tournament חדש

רוב המשחקים הנמצאים בפיתוח למנוע ה-Unreal Engine 4, הם משחקים חדשים ולאו דווקא המשכים לכותרים קיימים, כך אומר מייק גמבל(Mike Gamble), מחברת Epic.

בשיחה שערך גמבל עם מגזין Edge, הסביר כי רוב המשחקים שלא הוכרזו ומפותחים על מנוע ה-Unreal Engine 4, הם משחקים חדשים לגמרי: "לפחות חלוקה של 50/50, ואולי אפילו 70/30". גמבל הסביר ש-Epic משתמשת במשחקי המשך גם במטרה להתחיל לממן פרוייקטים חדשים של החברה.

כשנשאל מתי הקהל הרחב ישמע על ההכרזות של המשחקים האלה, גמבל השיב כי כל הפרוייקטים דחוסים אחד בשני וברגע שיתחילו ההכרזות הראשוניות, האחרות לא יאחרו לבוא ובכך יצרו מעין עומס של הכרזות של משחקים חדשים. נשמע כאילו הוא מדבר על "תקופת ההכרזות" הקבועה שמתחילה כל שנה בערך באפריל ומגיעה לשיא בכנס E3 ביוני, אך נראה שהוא מתכוון דווקא לתקופת סוף 2014. אז מתי נראה משחקים מרהיבים באמת לקונסולות הדור הבא?

"זה יקרה השנה, לקראת התקופה של חג המולד. מההיכרות שלי עם המשחקים הנמצאים בפיתוח, יש כמה תותחים רציניים. רוב המשחקים מכוונים לתאריך השקה באזור הרבעון הראשון של 2015. השנה הזאת יותר מרוכזת במשחקים המכוונים גם לקונסולת הקיימות וגם לדור הבא. זה בגלל שחברות מעדיפות כרגע ללכת על בטוח. זה עדיין שומר על זרם הכנסות טוב".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י