הרשמה

MGS V: Ground Zeroes - "יותר חלק על ה-PS4"

רשמים ראשוניים מהמשחק מתחילים להגיע לרשת

Metal Gear Solid, סדרת ההתגנבות המצליחה, חוזרת בקרוב עם משחק חדש... או שני משחקים, תלוי איך מסתכלים על זה. בזמן ש-MGS V המרכזי צפוי לצאת רק בשנת 2015-16, בחודש מרץ הקרוב אנו הולכים לקבל את Ground Zeroes, ה"פרולוג" לפרק הראשי שיכיר לנו את העולם, המשחקיות והעלילה בכותר ארקייד של מספר שעות.

לאחרונה נחשפה שמועה כי ניתן לסיים את Ground Zeroes בשעתיים בלבד, והמעריצים געשו. היום, אנו מקבלים סוף סוף פרטים קצת יותר ספציפיים לגבי התקדמות המשחק וכמות השעות שנוכל לבלות איתו. בנוסף, נחשפו גם רשמים המשווים בין גרסאת ה-Xbox One לגרסאת ה-PS4 של המשחק. כל זה קרה באירוע מיוחד שערכה Kojima ביפן, בהשתתפות עיתונאים מעל העולם. אז מה יש לכתבים השונים להגיד על המשחק?

  • המשחק נראה יותר טוב על ה-PS4 מאשר על ה-Xbox One - כתב של The VG Resource אישר בטוויטר כי המשחק נראה טוב בהרבה על הקונסולה של סוני: "תקנו את Ground Zeroes ל-PS4, לא ל-Xbox One. גרפיקה הרבה יותר טובה, קצת פריימים, הכל... אני חושב שאפילו הידאו קוג'ימה [יוצר המשחק] אמר את זה בעצמו."
  • העלילה הראשית לוקחת פחות משעתיים אך יש במשחק הרבה יותר שעות - במקרה הזה, הרבה כתבים שצייצו את הרשמים שלהם בשעות האחרונות הודו כי המשחק אכן די קצר אם לוקחים את העניינים מהר אבל מצד שני - יש בו הרבה יותר עבור מי שרוצה לעשות את כל המשימות ולמצות את המשחק במלואו. הכתב סאם סמית' ממגזין Play צייץ בטוויטר  את הפרט החשוב ביותר למי שדאג על זמן המשחק: "סיימתי את Ground Zeroes ב-90 דקות. סה"כ אחוזים שסיימתי במשחק? 9%. אני חושב שזה אומר כל מה שאתם צריכים לדעת."
  • לבסוף, כמעט כל מי שהיה באירוע וצייץ על החוויות שלו הזכיר לחיוב את הסוף של המשחק עם הצהרות כמו "זה נהדר לראות כמה עמוקה התשוקה של קוג'ימה להפקות טובות, אפיות, עמוסות רגש וברמה גבוהה", או "הסוף של המשחק מלהיב בטירוף. קוג'ימה הוא עדיין הטוב ביותר במה שהוא עושה."

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes יגיע בחודש הבא עבור ה-PS3, PS4, Xbox 360 ו-Xbox One.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י