הרשמה

צפו ב-Deep Down בפעולה בסרטון משחקיות חדש

הדמויות - גברים בלבד, הנשים רק במטבח

משחק הפעולה Deep Down קיבל השבוע מספר סרטוני משחקיות, ששולבו לאחד על ידי אתר DualShockers. הסרטונים מציגים הדגמת משחקיות ששודרה אתמול בשידור חי על ידי המפתחים. בסרטון אפשר לראות כמה מהאתגרים שנחווה במסעותינו בין צינוק לצינוק, ובאופן קצת מפתיע לא מדובר רק במפלצות: גם מלכודות וחידות שונות יהיו מפוזרות בשלבים הרנדומליים ויקשו על כל צעד שלנו.

במהלך ההצגה נחשפו מספר פרטים שלא ידענו על המשחק, ביניהם פרט די מעצבן: נוכל לשחק רק דמויות של גברים, והנשים היחידות שרואים במשחק הן משרתות או מוכרות במסבאה. חוץ משובניזם, נוכל למצוא במשחק מצב עלילה מלא במספר פרקים (לא ברור אם כולם יהיו זמינים בהשקה הראשונית) ושלושה סוגי נשקים בשלב ההתחלתי עם תכנון להרחיב את המבחר בהמשך. בנוסף, צוין כי המשחק יתמוך ב-Remote Play עם ה-PS Vita באופן מלא.

Deep Down מתרחש בשנת 2094 בעיר ניו יורק, אך עוסק בחזרה לזמן אל תקופות בהן שריון וחרב הם ציוד הלחימה הרצוי. במשחק אנחנו משחקים מעין "אבירי זמן". אותם אבירים המטיילים בהיסטוריה נקראים עורבים (Ravens), קבוצת אנשים בעלי כוחות מיוחדים המסוגלים לנוע בזמן. העורבים לאו דווקא חוזרים אחורה בזמן, אך הם מסוגלים לקרוא מחשבות של אנשים ולשמוע קולות מהעבר. הם נשלחים לתקופת זמן מסוימת ומשתמשים בנתונים שהם אספו כדי לדעת את הרקע על התקופה אליה נשלחו.

Deep Down יושק בלעדית ל-PS4 בהמשך השנה. עד כה נחשף

מידע רב על הרקע למשחק ואף הוזכר כי הוא יציע "מספר אינסופי של שלבים".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י