הרשמה

Garden Warfare יושק ללא מיקרו-רכישות

לא יזכה לרזולוציית 1080p על ה-Xbox One

Plants vs. Zombies: Garden Warfare, משחק היריות בגוף השלישי המבוסס על משחק הקז'ואל המוכר Plants vs. Zombies, לא יכלול אפשרויות רכישה בתוך המשחק, לפחות לא בהשקה שלו עבור ה-Xbox 360 וה-Xbox One בשבוע הבא. "אנחנו לא נכלול מיקרו עסקאות בכלל בתקופת ההשקה" אמר מנהל PopCap Games בריאן לינדלי (Brian Lindely) בראיון עם אתר Gamespot. במהלך המשחק נוכל להרוויח מטבעות איתן אפשר לקנות שדרוגים ויכולות - את המטבעות ניתן להרוויח דרך משחק ובעתיד נוכל גם לרכוש אותן בכסף אמיתי, אבל נחמד לדעת שבשלב ההשקה של המשחק לא נפגוש ברשת שחקנים שהוציאו כמויות כסף גדולות וכבר פתחו את כל השדרוגים.

למרות שבעבר נאמר שהמשחק ירוץ ב-60 פריימים לשניה (FPS), לינדלי רמז לכך שזה לא יהיה המקרה. "ה-Xbox One מריץ תמונה ב-1080p. אני אומר שאנחנו לא רצים על אותה רזולוציה כמו Battlefield 4. הוא רץ על 720p ב-Xbox One".

הבחירה ליצור משחק יריות בגוף שלישי הגיע בהפתעה למעריצי הסדרה, אך לינדלין בחר לפנות לכל מטילי הספק, "חשבנו שזה רעיון טוב, מאוחר יותר התברר שגם מדובר בכיף גדול. אני חושב שהוכחנו את העובדה שזה עובד. אף אחד לא היה צריך שיהיה משחק כזה, אבל אני חושב שזה דבר מעולה שאתה מצליח להפתיע אנשים".

Plants vs. Zombies: Garden Warfare יהיה זמין ל-Xbox 360, Xbox One ויגיע מאוחר יותר אל המחשב הביתי.

האם אתם תיתנו צ'אנס לשינוי שהסדרה תעבור?



 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י