הרשמה

Xbox One - הזרמת Twitch מגיעה במרץ

להזרים משחקים בלי מכשור מסורבל

חדשות טובות למזרימים ולצופים ב-Twitch! מיקרוסופט אישרה ששירותי הסטרימינג של Twitch על ה-Xbox One יהיו זמינים החל מה-11 במרץ.

מנכ"ל Twitch, אמט שיר(Emmett Shear), הודיע שהאפליקצה של Twitch תהיה זמינה ל-Xbox One ב-11 במרץ, באותו יום ש-Titanfall יוצא לשוק, במטרה לגרום לשחקנים להפעיל את האפליקציות החדשות שלהם ולהעביר שידורים ישירים עם המשחק הטרי. אפליקציית Twitch היתה למעשה זמינה מהיום הראשון אך היה ניתן רק לצפות בסרטוני הזרמה ולא להזרים הישר מהקונסולה.

במסיבת עיתנואים שערך אמט, ציין כי: "זוהי אינטגרציה מוחלטת. זה מרגש מאוד, כי עד היום לא היינו מסוגלים לשדר מקונסולה עם רמה כה עמוקה של אינטגרציה. הקונספט של האפשרות להצטרף לשידור ישיר עם קבוצה של אנשים מגניבה מאוד, וזהו צעד נוסף ביצירת קשר נוח יותר עם המשדרים".

למרות ששירותי Twitch היו זמינים ל-Playstation 4 כבר ביום ההשקה, ל-Xbox One יש יתרונות: תוכלו להצטרף עם מספר אנשים לשידור ולהשתמש במצלמת הקינקט כדי לייעל את השימוש שלכם בשירותים של Twitch.

סגן נשיא השיווק ואסטרטגיה מצד מיקרוסופט, יוסוף מהדי(Yusuf Mehdi) אמר במהלך מסיבת העיתונאים שהשירות יפתח צד חדש בתקשורת של שחקנים על ה-Xbox One. תוכלו להעביר את השידור שלכם ואנשים יוכלו לצפות בו מכל מכשיר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י