הרשמה

שמועה: Dishonored 2 יוצג בכנס E3 השנה

האם כותר ההתגנבות המצליח יחזור לסיבוב נוסף?

כשמתעסקים מספיק זמן עם שמועות על גיימינג, זה נהיה די קל לסווג ולזהות את אלה הסבירות במיוחד. אבל הפעם, ממש קשה להגיד אם מדובר בשמועה לגיטימית או מתיחה אכזרית. משתמש מוכר ב-NeoGAF פרסם היום תמונה שנראית כמו צילום של מצגת. בצילום ניתן לראות את הלוגו של Dishonored 2, שעדיין לא הוכרז רשמית, ואת הכיתוב "חזו בחשיפה המלאה ב-E3 2014" יחד עם התגית #DarknesssOfTyvia, שכרגע לא מובילה לשום מקום.

Dishonored הוא משחק התגנבות מגוף ראשון שהושק ב-2012 והתברר בתור אחד המשחקים הטובים של השנה. הוא אימץ את סגנון ה"סטימפאנק" יחד עם האלמנטים של חופש פעולה וכוחות מיסטיים, והתוצאה היתה הכלאה מוצלחת במיוחד בין Thief, Assassin's Creed ו-Skyrim. אם המפתחת Arkane אכן עבדה על משחק חדש בשנה האחרונה, תערוכת הגיימינג E3 שתיערך ביוני הקרוב היא המקום והזמן המושלמים להציג אותו לציבור הרחב.

אולם, התמונה שנחשפה אפופה במסתורין ולא ברור מאיפה היא הגיעה ומי הפיץ אותה. המפיץ ששלח את התמונה לאתרי החדשות הוא משתמש מוכר ב-NeoGAF שטען כי הוא קיבל אותה במייל אנונימי. לא ברור מהי המצגת שהתמונה לקוחה ממנה, אך סביר להניח שמשהו כזה יוצג רק בדלתיים סגורות אם החשיפה אכן מתוכננת ל-E3. בינתיים, אנחנו לא פוסלים את האפשרות שמדובר בהדלפה מכוונת שהגיעה מהמפתחת עצמה - אולי במטרה לתת קצת באזז לתגית DarknessOfTyvia ברשתות החברתיות.

האם הייתם רוצים לראות כותר נוסף של Dishonored?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:06 05.03.2014 | Idanrox124 Idanrox124

    לא שיחקתי בראשון. כדאי לי לשחק... זורם לי עוד אחד

  2. 2

       | פורסם ע"י