הרשמה

בקרוב נקבל משחקים טובים יותר ב-Games With Gold

הבטחה של פיל ספנסר

Games with Gold היא תכנית המציעה שני משחקים בחינם כל חודש, ועל פי דבריו של פיל ספנסר(Phil Spencer), סגן הנשיא של Microsoft Game Studio, היא תהווה חווית שירות "יותר נכונה" לצרכנים.

בשיחה שנערכה בפאנל SXSW, ספנסר ענה על מספר שאלות בנוגע ל-Games with Gold: "בשבילנו, בטווח הארוך, בתור תעשייה, לתת תוכן בצורה כזאת זה ... אני חושב שישנם מספר צעדים ושלבי התפתחות מסוימים ש-Games with Gold או כל שירות אחר יעברו עד שינצלו את הפוטנציאל המלא."

השירות, שאולי בבסיסו נשמע כמו השירות שחברת סוני מציעה ללקוחותיה, Playstation Plus, מתבלט ביתרון ברור על השירות של חברת סוני. להבדיל מהמשחקים החינמיים למנויים של פלייסטיישן, שני המשחקים המוצעים להורדה דרך Games with Gold יהיו שלכם לעד - אפילו אם נגמר לכם המנוי.

למרות שספנסר לא אישר שהשירות יהיה זמין ל-Xbox One, הוא צייץ בחודש שעבר כי הוא הולך לחשוף מידע בקרוב מאוד בנוגע למשהו. הצעד שמיקרוסופט לוקחת כאן בעצם הוא ניסיון לתת לגיימרים חווית משחק מתגמלת יותר מבחינת תוכן לטווח הרחוק ואף תעזור לקרב אליה משתמשים חדשים. כך או כך, מיקרוסופט תהיה חייבת לעלות מדרגה עם מבצע ה-Games With Gold ולתת לשחקנים משהו מספיק טוב בשביל שירצו להצטרף לשירות ה-Xbox Live Gold?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י