הרשמה

Titanfall - מלחמת הגרפיקה: PC נגד Xbox One

איזו פלטפורמה מספקת את הביצועים הכי טובים?

משחק היריות העתידני Titanfall נחת בעוצמה בשבוע שעבר וסחף אינספור שחקנים על ה-PC וה-Xbox One, וכמו עם כל משחק AAA שיוצא לכמה פלטפורמות במקביל, שוב נשאלת השאלה: איזו פלטפורמה מספקת את הביצועים הטובים ביותר?

למזלנו, אתר Eurogamer ענה על השאלה עם השוואת גרפיקה מפורטת בין שתי הפלטפורמות, והביא לנו את כל התוצאות והמידע כדי שנוכל להחליט בעצמנו מה הגרסה הטובה ביותר. למעשה, Titanfall כלל לא נכנס לרשימת המשחקים המרשימים-גרפית שהגיעו לדור הבא כמו Battlefield 4, Ryse: Son of Rome או Killzone Shadow Fall. הוא אמנם לא מכוער ויש בו רמת פירוט טובה למדי אבל אי אפשר להשוות את המנוע שלו - Source בן ה-10, למנועים מתקדמים יותר כמו Frostbite 3 או CryEngine.

לכן, אם ברשותכם מחשב גיימינג חלש-יחסית, רוב הסיכויים שתוכלו להריץ את Titanfall בלי שום בעיות ואולי אף תוכלו להרים את ההגדרות ל"בינוני" או "גבוה". מצד שני, אם יש לכם מחשב גיימינג חזק במיוחד, תוכלו לנצל אופציות גרפיות שלא קיימות על ה-Xbox One כמו Anti-Aliasing גבוה בהרבה (פונקציה ש"מחליקה" קצוות חדים ויוצרת תמונה יותר נעימה לעין) וכמובן רזולוציה גבוהה יותר שמגיעה ל-1080p ומעלה. בנוסף, ה-Xbox One עדיין סובלת מדי פעם מהאטה של המשחק וקצב הפריימים, מה שלא יקרה עם מחשב עוצמתי.

Titanfall זמין כיום עבור ה-PC וה-Xbox One ויושק ל-Xbox 360 ב-28 למרץ. מה אתם חושבים על ההבדלים הגרפיים? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י