הרשמה

Obsidian עובדים על משחק תפקידים חדש

Paradox תוציא לאור את Pillars of Eternity

Obsidian, החברה האחראית על הפיתוח של Fallout: New Vegas ו-South Park: Stick of Truth, הכריזו היום שישתפו פעולה עם חברת Paradox במטרה לעבוד על משחק RPG חדש בשם Pillars of Eternity.

Pillars of Eternity הוא משחק תפקידים המושפע ממשחקים קלאסיים כמו: Baldur’s Gate, Icewind Dale ו-Planscape. במקור המשחק התחיל בתור פרוייקט באתר Kickstarter והצליח לגייס מעל 4.5 מיליון דולר. פרגוס אוקהארט(Feargus Urquhart), מנכ"ל חברת Obsidian, אמר שכל דולר שגויס ילך אך ורק לפיתוח המשחק - אבל מה לגבי ההוצאה לאור וכל ההוצאות הכרוכות בשיווק והפצה?

"המשחק הזה לא היה יוצא לפועל אלמלא הנדיבות והרצון של התומכים שלנו, והאמונה בנו שאנו יכולים ליצור את המשחק שהם רוצים. אנחנו ניצור את המשחק כמו שתיכננו ובצורה שבה הבטחנו לתומכים שלנו שהוא יהיה, והוא יגיע השנה. השותפות עם Paradox, המתמחה בהפצת משחקים עצמאיים בסגנון Pillars of Eternity, מאפשרת לנו לרכז את כל תשומת הלב ביצירת משחק מדהים".

חברת Paradox בעצם תהיה אחראית על ההפצה של המשחק ובכך תאפשר ל-Obsidian להתרכז 100% בפיתוח.

"כשהכרזנו על השותפות, הגדרנו אותה בתור שתי חברות עצמאיות התומכות אחת בשניה לעשות את מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב". אלה היו דבריו של פרדריק ווסטר(Fredrik Wester), מנכ"ל Paradox Interactive." המעריצים התומכים במשחק, כולל רבים מאיתנו, מצפים כבר הרבה זמן למשחק תפקידים קלאסי".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י