הרשמה

Vgames מסכמים את 1 באפריל

מאופטימוס פריים ועד משרה כלוכד פוקימונים

אולי ל-1 באפריל אין הרבה משמעות בארץ כמו בשאר העולם, אבל עם האינטרנט לצידנו זה לא אומר שלא נוכל להנות מהמתיחות הכי מגניבות ומקוריות. בבוקר סיפרנו לכם על משחק המכות החדש של Blizzard, ועכשיו יש לנו עוד כמה הברקות בשבילכם. אופטימוס פריים ב-Titanfall, משרה בגוגל כלוכד פוקימו

הנה סיכום קצר של חלק מהמתיחות הטובות ביותר השנה ל-1 באפריל:

בואו לתפוס את כולם, בעזרת Google Maps

עשרות פוקימונים מפוזרים ברחבי כדור הארץ! האם אתם תוכלו לתפוס את כולם? חברת Google פרסמה לאחרונה כי התפנתה אצלה משרה נחשקת במיוחד: לוכד פוקימונים. לאחר מכן התברר שיש בבדיחה חצי-אמת, ולמטה תוכלו לראות סרטון המראה אנשים מגיעים למקומות האפלים והרחוקים ביותר של כדור הארץ על מנת לתפוס פוקימונים. אז מה בדיוק קורה שם? גוגל לא לקחה על עצמה רק להוציא את הסרטון אלא גם לדאוג לכך שאפליקציית המפות תעודכן עם מגוון פוקימונים. עד עכשיו נצפו פוקימונים בפסל החירות בארה"ב, בכיכר האדומה ברוסיה, בפרמידות במצרים ובעוד עשרות מקומות אחרים. האם אתם הצלחתם לתפוס אחד?

Youtube אחראים על כל הסרטונים הויראלים ברשת

אז כן, ברור ש-Youtube אחראיים בדרך זו או אחרת לכך שיש כל כך הרבה סרטונים ויראליים ברשת. אבל סרטון חדש "חושף" שהם בעצם לא רק עוזרים להפיץ את הסרטונים, אלא גם יוצרים אותם! מ-Epic Fails ועד Gangam Style, יוטיוב היו שם בכל רגע, לבדוק מה יעבוד ויהפוך להיות הסרטון הויראלי הבא. בסרטון גם תוכלו לראות טרנדים עתידיים לשנת 2014.

שידוך דרך Waze

גם ככה אנחנו בפקקים חצי מהיום, אז למה לא להנות מזה? מהיום תוכלו לנצל את הזמן שלכם בכביש כדי למצוא את החצי השני שלכם. Waze עושה זאת בעזרת WazeDates.

אופטימוס פריים ב-Titanfall?

האמת, שזה מרגיש כל כך נכון. אפוטימוס פריים היה יכול להיות תוספת מעולה ל-Titanfall. אולי מכל הבדיחה הזאת נקבל תוכן DLC? אפשר רק לקוות.

מצאתם עוד דברים מעניינים? שתפו אותנו

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י