הרשמה

האם בקרוב נוכל להריץ משחקי 360 על ה-Xbox One?

מיקרוסופט שוקלת את המהלך

מאז ומעולם, לקונסולות חדשות בשוק היתה את אותה הבעיה - מצד אחד הן חזקות יותר ומגיעות עם יותר פיצ'רים אבל הן לא יכולות להתחרות בספריית המשחקים של הדור הקודם. בעבר ניסו להתמודד עם המכשול הזה בעזרת תמיכה לאחור - לקונסולות הפלייסטיישן היה את זה (עד ה-PS4) ואפילו ה-Xbox 360 הציעה איזשהו סוג (כושל למדי) של תמיכה לאחור, אבל נכון לעכשיו שתי הקונסולות החדשות אינן תומכות במשחקים מהדור הקודם.

למרות שהאפשרות של תאימות לאחור הופכת לחסרת טעם תוך שנה-שנתיים, המצב היום הוא שהשחקנים רוצים קונסולה אחת שעושה הכל, ובטח שלא לחבר חזרה את ה-PS3 או ה-360 בשביל לשחק The Last of Us או Halo 4. בצד אחד של הזירה יש את סוני שמתכננת להביא תאימות לאחור ל-PS4 בעזרת שירות הענן PS Now, ומה עם מיקרוסופט וה-Xbox One? המצב לא מזהיר אבל יש תקווה. Kotaku דיווחו כי בכנס מפתחים של מיקרוסופט שהתקיים לאחרונה, מעריץ מהקהל שאל את מנהל הפיתוח של Xbox האם יש תוכניות לאמולציה של Xbox 360 על ה-Xbox One.

התשובה שלו היתה: יש תוכניות, אבל עדיין לא סיימנו לחשוב על זה לגמרי, לרוע המזל. מסתבר שזה קשה להתאים את הדברים של PowerPC (הטכנולוגיה של ה-Xbox 360) לדברים של x86. אז אין לנו שום דבר להכריז, אבל הייתי שמח לראות את זה בעצמי."

אז מה דעתכם בעניין? האם הייתם רוצים תאימות לאחור על ה-Xbox One שלכם?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י