הרשמה

BroForce הגיע ל-Steam Early Access

תביאו חברים

עוד יום מוצלח למלחמה בטרור! משחק האינדי BroForce הגיע סוף סוף ל-Steam Early Access לאחר שהיה זמין בגרסאות בטא שונות לאורך השנה האחרונה. מאז הדמו הראשוני ששוחרר לקהל הרחב בשנה שעברה, לא לקח הרבה זמן עד ש-BroForce קיבל מספיק הצבעות כדי לזכות ב-"אור ירוק" דרך Steam Greenlight, ולמרות שהפיתוח עליו עדיין לא קרוב לסיום - לפחות נוכל ליהנות ממנו בינתיים דרך Early Access.

BroForce הוא משחק אקשן-פלטפורמה עם גישה אולד-סקולית רוויית פיקסלים, אבל למרות שיש עוד הרבה כאלה בחוץ – BroForce הוא המשחק היחיד שנותן לנו לחסל טרוריסטים עם גיבורי האקשן של שנות ה-80 וה-90 כמו בלייד, אינדיאנה ג'ונס, רמבו, מיסטר טי, ווקר, מקגייבר והרשימה עוד ארוכה. בשנה שעברה קיבלנו מהמפתחת Free Lives טעימה ראשונה וחינמית למשחק בצורת ה-"Brototype", גרסאת בטא פתוחה למשחק עם כ-15 דמויות וכ-20 שלבים מתוך המשחק.

לאחרונה פורסם עדכון חדש עם עוד בוסים, שלבים ודמויות שיצטרפו לכאוס. אחרי שבעדכון הקודם נוספו Bronan (קונאן הברברי) ו-Brochete (מצ'טה), השבוע הוכרז כי ה"אח" הבא תהיה אחות - Ripbro (אלן ריפלי מ"הנוסע השמיני"). עוד בשנה שעברה, המפתחים הצהירו על כוונתם להכניס דמויות אקשן נשיות ולא להסתפק רק בגברים. מפתחי המשחק אמרו בראיון ל-GameX כי "העדיפות הבאה שלנו היא להוסיף גיבורות אקשן כמו אלן ריפלי ("הנוסע השמיני") וטנק גירל. היו הרבה גיבורים פאקינג אדירים בשנות ה-80 וה-90 עם בעיטות מעופפות ושרירים, אבל היו גם נשים שכיסחו בדיוק באותה מידה, למרות שהיו פחות מהן. אלן ריפלי פשוט תחסל כל גבר שתשימו מולה. היא שולטת."

אם בא לכם להתנסות עם BroForce בלי לשלם את המחיר שלו דרך Steam, אתם מוזמנים לנסות את הבטא הפתוחה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י