הרשמה

פרטים חדשים נחשפו על Super Smash Bros

הפוקימונים צ'אריזרד וגרנינג'ה מצטרפים לחבורה

משחק המכות Super Smash Bros הולך לצאת בקרוב מאוד על פי משירו סקורי(Masahiro Sakurai), יוצר המשחק, שנאם באירוע ה-Nintendo Direct שהוקדש כולו למשחק.

פיסת המידע הראשונה שאיתה בחר סקורי לשתף אותנו הוא חלונות ההשקה של המשחק. כידוע Super Smash Bros. הולך לצאת ל-3DS ול-Wii U, כאשר גרסת ה-3DS תגיע ראשונה במהלך תקופת הקיץ. לעומת זאת, מי שרוצה לשחק את המשחק על ה-Wii U, יצטרך לחכות לתקופת החורף. סקורי אמר ששתי הגרסאות "מפוצצות בתוכן", ושהצוות העובד עליהם "צריך עוד זמן כדי לעשות אותם נכון".

גרסת ה-3DS תרוץ ב-60FPS, הישג מרשים לקונסולה הניידת של נינטנדו. סקורי דאג לציין שלמרות זאת אלמנטים מסויימים של המשחק ירוצו ב-30FPS.

שתי הגרסאות יכללו את כל הדמויות של המשחק, אבל לעומת זאת השלבים יהיו שונים ואיתם הפסקול שתוכלו להלביש על כל שלב. בעוד שבגרסת ה-3DS תוכלו להנות משתי פסקולים לכל שלב, בגרסת ה-Wii U תוכלו לבחור שירים מכל הגרסאות של Super Smash. בנוסף לכך שתי הגרסאות יכללו שלבים שונים ומיוחדים לכל גרסה, אבל עדיין יחלקו שלבים חופפים.

סקורי בחר לדבר בהרחבה על שלב אחד, המושפע מסדרת המשחקים של Mega Man. בשלב תהיה דמות בוס בשם The Yellow Devil, היכולה לפגוע בכם, שם לשחקנים תהיה את האפשרות לבחור להילחם בה או בשחקנים האחרים הנמצאים על המפה.

שתי הגרסאות יתמכו במצב אונליין בהם שחקנים יבחרו להילחם לכיף(For Fun) או לתהילה(For Glory). במצב For Fun, המפות יבחרו ברנדומליות(מלבד Final Destenation, מפה ריקה) וכל האביזרים וה-פאוור אפס(Power Ups) יהיו זמינים. המידע היחיד שישמר לשחקנים מהקרבות האלה הוא רשימת הניצחונות. במצב For Glory, שחקנים ילחמו ראש בראש במפת Final Destanation בלבד, שם גם ההפסדים של השחקנים ירשמו. שחקנים יוכלו לשחק עם חברים ולקבוע חוקים מיוחדים לקרבות שלהם.

לפי דבריו של סקורי, כאשר תלחמו נגד שחקנים אחרים ברשת, תמיד תהיו משודכים עם שחקן אחר בנמצא ברמה שלכם. שחקנים יוכלו לעקוב אחר התוצאות שלהם ב-Leaderboards של המשחק. במשחק לא יהיו קרובות אנונימיים. שחקנים תמיד יכלו להיות מזוהים ע"י ה-Nintendo Network ID. כרגע סקורי אמר כי הם עובדים על שיטה בה שחקנים יוכלו להימנע לשחק עם אחרים שאינם מכבדים את חוקי המשחק ונוטים להתנתק בשיטתיות. סקורי דאג לומר שאם אתם בוחרים לשחק באינטרנט, נא לעשות זאת בצורה שבה האינטרנט יפעל בצורה החלקה ביותר ואף אמר שיהיה עדיף שמשתמשי ה-Wii U, יחברו אותו ישירות עם כבל אינטרנט ולא דרך WiFi.

כמו כל משחקי Super Smash הקודמים בסדרה, השימוש באביזרים במהלך השלבים ופוקימונים עדיין זמין. בין האביזרים שקיימים במשחק תוכלו למצוא: פצצות חכמות, מוקשים, מגנים ואפילו חיפושיות!

במהלך האירוע סקורי הכריז על 2 דמויות חדשות שיהיו זמינות במשחק: צ'אריזרד(Charizard) וגרנינג'ה(Greninja), מסדרת Pokemon.

סקורי ציין שהדמות של סמוס(Samus), לא תוכל לאבד את החליפה שלה במהלך הקרב, כך שהיא תישאר עם אותן התקפות. למרות זאת, שחקנים יוכלו לבחור את סמוס ללא החליפה. הדמות תגיע עם מגפיים מחוזקות ותכלול התקפות שונות.

הפרט האחרון שחשף סקורי הוא מצב בשם Smash Run שיהיה זמין בלעדית ל-3DS. המצב יכול לכלול עד ארבעה שחקנים כאשר יש להם 5 דקות בלבד לרוץ, להילחם ולאסוף אביזרים, בשלב בסגנון Dungeon שאמור להיות עצום ביחס לשלבים הרגילים. בשלב בראשון של המצב שחקנים יצטרכו לחפש בשלב אחר אביזרים ו-Power Ups ובסופו יצטרכו להילחם אחד בשני על עליונות.

אז אחרי כל המידע הזה, מה אתם חושבים? האם המשחק החדש בסדרת Super Smash יעמוד בציפיות?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י