הרשמה

סוף סוף מצאו את אי.טי קבור באדמה

המסע למציאת "המשחק הגרוע בהיסטוריה" הגיע לסיומו

בשנת 1982 יצא לאקרנים אחד מסרטי החייזרים המפורסמים והמוכרים ביותר בהיסטוריה של הקולנוע - אי.טי. הסרט של סטיבן ספילברג צבר הצלחה אדירה וכמו כל סרט כזה, הוא גם קיבל משחק וידאו עבור קונסולת האטארי שהיתה הדבר הכי חם בשכונה באותו הזמן. אולם, המשחק לא התקרב להצלחה של הסרט וכשל במכירות, והאגדה אומרת שחברת אטארי בתגובה עשתה מעשה קיצוני: היא קברה את כל העותקים ונתנה להם לנוח מתחת לאדמה בניו מקסיקו לנצח... או עד שמישהו יבוא ויחפור אותם החוצה.

הסרט Atari: Game Over (שם זמני) עוקב אחר אנשים שרצו לעשות בדיוק את זה - למצוא את המצבור האבוד של קלטות המשחק אי.טי, וממש בימים אלה המשלחת הגיעה לפריצת הדרך המיוחלת ומצאה את הקלטות האבודות. המסע אחר הקלטות היה סוג של "מצא את המטמון" של העולם המודרני, ועכשיו כשהמשחקים נמצאו - אולי נוכל לקבור ולשים מאחורינו את החלק הזה בהיסטוריה. למרות שתעשיית המשחקים ספגה נפילה קשה בשנות השמונים, היא המשיכה לגדול עם הזמן ואפילו היום, בשנת 2014, כל סרט שמכבד את עצמו מקבל משחק (גרוע) המבוסס עליו.

הסרט הוא פרוייקט יחודי של Xbox וכאשר המסע יושלם והתוצר הסופי יצא לאור - תוכלו לראות את Atari: Game Over רק על קונסולת ה-Xbox שלכם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י