הרשמה

Xbox live Gold - המשחקים החינמיים לחודש מאי

Dust: An Elysian Tail ו-Saints Row: The Third יהיו זמינים החודש בחינם

בכל חודש, Xbox מחלקים למנויי ה-Xbox live Gold שני משחקים חינמיים בקידום שנקרא Games With Gold. הראשון זמין בין ה-1 ל-16 לחודש, והשני זמין מה-17 ועד סוף החודש. גם הפעם, לא תמצאו כאן כותרי AAA עדכניים כמו שסוני נוהגת להציע למנויי ה-PlayStation Plus, אבל ל-Xbox יש יתרון אחד רציני על פני המתחרה: כל משחק שקיבלתם בחינם ישאר איתכם לעד, גם אם תחליטו לוותר על מנוי ה-Xbox live Gold החודשי.

אז מה יש לנו החודש? המשחק הראשון שיהיה זמין החל מהיום הוא Dust: An Elysian Tail, משחק אקשן\פלטפורמה לא רע עם גרפיקה יוצאת מן הכלל ועלילה שואבת. יש לו מכניקת קרב יחודית והוא יכול להתאים גם למי שלא לגמרי מתחבר לז'אנר. המשחק יהיה זמין החל מהיום (1.5) ועד ה-16 לחודש.

המשחק שיחליף את Dust החל מה-17 לחודש הוא Saints Row: The Third. קצת מאכזב שלא יכלו לתת לנו את המשחק החדש בסדרה, Saints Row IV, אבל גם The Third הוא כותר מצוין בסדרה המטורללת ואם עדיין לא יצא לכם לשחק בו - זה הזמן! אם לא שמעתם על סדרת Saints Row, אפשר להגדיר אותה בתור "האח המופרע של GTA". זה משחק עולם-פתוח בו כל דבר יכול לקרות, וריאליזם היא מילה גסה. מומלץ מאוד לחובבי הז'אנר.

מה אתם חושבים על משחקי ה-Games With Gold של מאי? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י