הרשמה

שמועה: Elder Scrolls Online לקונסולות נדחה בחצי שנה

המידע על הדחיה הופיע באתר הרשמי, ונמחק

האם משחק התפקידים ההמוני The Elder Scrolls Online נדחה לקונסולות בחצי שנה? לרגע היה נראה שכן, וכעת ממש לא ברור מה בדיוק קורה מאחורי הקלעים. הכל התחיל עם עדכון באתר הרשמי של המשחק. בעמוד ה"שאלות ותשובות" עודכנה התשובה הבאה לשאלה "מתי The Elder Scrolls Online יושק רשמית?"

"The Elder Scrolls Online הושק רשמית ב-4 לאפריל 2014 עבור PC ו-MAC. למרות שהתברר כי השקה בחודש יוני לגרסאת הקונסולות לא תהיה אפשרית, השגנו התקמדות משמעותית והגענו למסקה שאנו נצטרך בערך שישה חודשים נוספים על מנת להביא את החוויה שהמעריצים מחכים לה."

הטקסט הזה נמחק מאז מהאתר אך משתמש Reddit הנציחו אותו לעד בתמונה הזו. אותו משתמש טוען גם שהמפיצה Bethesda מנסה "לצמצם נזקים" בצורה הכי גרועה שיש ומוחקת תגובות ופוסטים של משתמשים ברשתות החברתיות. אגב, הטקסט העדכני שנמצא כעת באתר לא מדבר כלל על גרסאת הקונסולות, אז מי שקיווה לראות את תאריך היציאה הקודם של חודש יוני יכול לוותר על החלום.

כך או כך, עושה רושם שגרסאת הקונסולות של The Elder Scrolls Online אכן נדחתה אבל לא ברור כמה זמן עוד נצטרך לחכות. צפו להכרזה רשמית מפי Bethesda בקרוב, גם חברת ענק כמוה לא יכולה להשתיק את הסיפור הזה לעד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י