הרשמה

Xbox One - הוסרה שורה של מגבלות למשתמשי Live

שירותים כמו Netflix ו-Twitch כבר לא ידרשו מנוי Live Gold

מיקרוסופט הכריזה אתמול על עוד פניית פרסה ענקית במדיניות של ה-Xbox One, כשבראש ובראשונה הוכרז על הפרדת הקינקט מהקונסולה עצמה והורדת המחיר ל-400$ ללא המצלמה. אבל זה לא הכל: החברה הכריזה גם על שינויים לטובה במדיניות ה-Xbox Live. עד היום, בשביל להשתמש בשירותים כמו Twitch, Hulu או Netflix היינו חייבים להצטייד במנוי הפרימיום Xbox Live Gold - זאת למרות שחלק גדול משירותים אלה דורש תשלום נפרד משל עצמו.

כך המצב היה מאז ההשקה באוקטובר שעבר אך סוף סוף מיקרוסופט תתקן את העוול. החל מחודש הבא, נוכל להשתמש במגוון השירותים והאפליקציות של ה-Xbox One (שלצערנו רובם עדיין לא נתמכים מחוץ לארה"ב) גם בלי חשבון Live Gold. השירות המרכזי והחשוב ביותר שיהיה זמין לגמרי בחינם הוא Twitch, והגיע הזמן שלמשתמשי Xbox One תהיה היכולת לגשת לשירות שמצוי בחינם על המחשב, בסמארטפון ואפילו ב-PS4.

אלה האפליקציות והשירותים שיהיו זמינים ללא Xbox Live Gold ובחינם: Machinima, Twitch, Upload, Netflix, Univision Deportes, GoPro, Redbull, HBO Go, NFL app, MLB.tv ו- NBA Game Time. כמובן, חלק מאלה עדיין ידרשו מנוי משלהם אך הורדת האפליקציה תהיה זמינה לכולם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י