הרשמה

הוכרז תאריך היציאה של Far Cry 4

המשחק יושק לקונסולות הדור הנוכחי והבא, ויגיע אלינו בנובמבר השנה

מי אמר שצריך לחכות לכנס E3 בשביל לשמוע קצת חדשות טובות? חברת Ubisoft הכריזה היום כי משחק היריות המצופה Far Cry 4 יגיע אלינו עוד השנה עבור המחשב וקונסולות ה-Xbox והפלייסטיישן. ולא רק זה, יש גם תאריך יציאה! המשחק יושק ב-18 לנובמבר בארה"ב, וב-20 באירופה.

בהתאם לשמועות שרצות באינטרנט כבר חודשים, המשחק יתרחש בהרי ההימלאיה ויציג נוף שונה לגמרי ממה שהכרנו מהמשחקים הקודמים. העלילה תתרחש באיזור הבדיוני Kryat שבהימלאיה, הנשלט על ידי אדם שהכתיר את עצמו למלך. בהתחשב בעובדה ש-Far Cry 3 היה אחד המשחקים המרהיבים ביותר של הדור הקודם בעיקר בזכות הנוף הטרופי היפהפה, אנחנו בטוחים שגם המשחק הבא בסדרה יציב רף חדש לבניית עולם פתוח קטן-יחסית אך מרהיב ביופיו.

רוכשים שיזמינו את המשחק מראש יקבלו את ה"מהדורה המוגבלת" של המשחק, שתכלול 3 משימות בונוס עם הדמות Hurk מהמשחק הקודם. חבילה זו תכלול גם את הנזק האיקוני של Hurk, הארפון קטלני שנקרא "The Impaler" (היינו מספקים תרגום בעברית אבל זה נשמע מלוכלך מדי).

כמעט מיותר להגיד ש-Far Cry 3 הוא אחד ממשחקי היריות המשובחים של השנים האחרונות, ועדיין כולל את אחד העולמות המרהיבים והמושכים ביותר שנוצרו עבור משחק "עולם פתוח". אם יש לכם איזושהי חיבה לז'אנר, Far Cry 4 הוא משחק שכדאי לחכות לו.

Far Cry 4 יושק ב-20 לנובמבר באירופה עבור ה-PC, Xbox 360, Xbox One, PS4 ו-PS3.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י