הרשמה

חפץ חשוד: תרגיל יחצ"ני של Watch Dogs השתבש

פצצה במשרד הלא-נכון

 המשחק הסופר-מצופה Watch Dogs הגיע סוף סוף לחנויות השבוע, ונציגי Ubisoft ברחבי העולם חגגו את המאורע עם תרגילים יחצ"ניים ושיווקיים במטרה לקדם עוד יותר את ההשקה וליצור סיפורים מעניינים סביבה. הבעיה? לא תמיד זה עובד כמו שחברת יחסי הציבור תכננה. קחו לדוגמא את החפץ החשוד שמצא את עצמו במשרד של NineMSN, מערכת חדשותית עם כמות גדולה של עובדים ומגוון של נושאי כתיבה כמו כלכלה, סגנון חיים ותיירות... אבל לא גיימינג.

את החבילה הזאת שהגיעה למשרדי NineMSN, העובדים לא ישכחו בקרוב. בתוך קופסא מסתורית נמצאה מיני-כספת, מהסוג שאפשר למצוא בבתי מלון. הכספת הגיעה עם פתק מושחר עם הוראה אחת בלבד: "בדוק את הדואר הקולי שלך". למרבה הצער, הכתב שהיה אמור לקבל את ההודעה כלל לא משתמש בדואר קולי - והכספת נשארה מסתורית. כשאנשי המערכת ניסו לפתוח אותה, היא החלה לצפצף בעצבנות וכאן הסיפור התחיל להיות מלחיץ בעבור העיתונאים התמימים.

הפתרון היה פשוט - במקום לנסות להבין מה המקור של הכספת, אנשי המערכת הזמינו את יחידת החבלנים מתוך חשש לפעולת טרור. לאחר יום עבודה מבוזבז שכלל פינוי מלא של הבניין ונסיונות מרובים של החבלנים לפתוח את הכספת - הסוד נחשף. בתוך הכספת התגלה עותק של המשחק Watch Dogs. יש לנו הרגשה שאחרי היום הטראומתי הזה, אף אחד מהעובדים לא רצה לקחת את תוכן הכספת הביתה. בכתבת NineMSN שסיקרה את האירוע, עורך האתר אמר כי "חברת היח"ץ ללא ספק נסחפה עם היצירתיות שלה ולבסוף שלחה לנו משהו שהחבלנים היו חייבים לפתוח".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:20 29.05.2014 | WarFox89 WarFox89

    Lol

  2. 2

       | פורסם ע"י