הרשמה

Xbox One חסר הקינקט יקבל 10% יותר עוצמה

האם מיקרוסופט ויתרה רשמית על הקינקט?

בחודש שעבר סיפרנו לכם על עוד מהפך בגישה של מיקרוסופט לגבי קונסולת ה-Xbox One. אחרי מעל חצי שנה בה הקונסולה נמכרה יחד עם מצלמת הקינקט במחיר של 500$, מיקרוסופט חזרה בה והחליטה שלהבא היא תציע את הקונסולה גם ללא המצלמה, במחיר של 400$. אלו כמובן היו חדשות רעות עבור המעריצים שכן האמינו בקינקט, מפני שהמשמעות היא שמיקרוסופט הפרידה את עתיד הקינקט מעתיד הקונסולה עצמה. זה אומר פחות תשומת לב, פחות מימון ואפילו פחות משאבי מערכת שיוקצו למצלמה בעתיד.

היום, אנו שומעים על מה שעשוי להיות המסמר האחרון בקבר של מצלמת הקינקט: פיל ספנסר (Phil Spencer) ממיקרוסופט הכריז בעמוד הטוויטר שלו כי בעדכון המפתחים של חודש יוני, למפתחים תהיה אפשרות לקבל 10% יותר כוח עיבוד בקונסולות שאינן מחוברות לקינקט. כוח העיבוד שהוקצה בעבר למצלמה, יוקצה כולו לעיבוד המשחק. מה זה אומר? שאם בעבר המפתחים היו צריכים לחשוב על דרכים מקוריות להשתמש בקינקט שמגיע עם כל קונסולה, כעת הם למעשה משכנעים את הגיימרים שעדיף לא להשתמש במצלמה ולקבל בתמורה קצב פריימים יותר טוב או רזולוציה יותר גבוהה.

המהלך הזה עם ה-Xbox One הופך אותו ליותר ויותר כמו ה-PS4: אותו מחיר, מצלמה הנמכרת בנפרד ובלי רעיונות מהפכניים. מה אתם חושבים על מלחמת הקונסולות עד כה? האם למיקרוסופט יש סיכוי לחזור למשחק?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:50 05.06.2014 | Idanrox124 Idanrox124

    אין מה לעשות אלו שרוצים את הדברים המהפכניים הם מיעוט. הרוב לא מחפשים את החוויה האולטימטיבית למשחק אלה את המשחק הכי טוב. די בצדק לדעתי.

  2. 2

       | פורסם ע"י