הרשמה

האם The Last Guardian בוטל?

סוני מכחישה

 כבר 4 שנים שהמעריצים מחכים ל-The Last Guardian, המשחק המצופה מהיוצרים של Shadow of the Colossus. העדכון האחרון ששמענו עליו היה בסוף 2013, בו יוצר המשחק הבהיר כי הפיתוח ממשיך ושנקבל עוד חדשות "בהקדם האפשרי". היום, שמועה חדשה שצצה ברשת טוענת כי The Last Guardian בוטל - אך נציג סוני כבר הספיק לצייץ כי השמועה הזו אינה נכונה ושפיתוח המשחק ממשיך. אז מי צודק כאן? אנחנו ניתן לכם להלחליט.

אתמול פורסמה כתבה ב-IGN שטוענת כי The Last Guardian בוטל. לפי מקור שדיבר עם הענף הרוסי של IGN, העניין עלה ב"ישיבת צוות חסויה של סוני בשבוע שעבר". עמוד הכתבה המעודכן מזכיר גם את תשובת הנגד של סקוט רוד (Scoot Rohde), מנהל פיתוח מוצר בסוני העולמית. רוד צייץ בעמוד הטוויטר שלו כי "צחקנו על זה בארוחת הערב. The Last Guardian לא בוטל." 

היינו מצפים שלאור שמועה כזו אנחנו נראה תגובה קצת יותר הולמת מסוני - אולי הכרזה רשמית מהמפתחת ICO או אפילו משוהיי יושידה (Shuhei Yoshida), מנכ"ל סוני העולמית. לכו תדעו, אולי סוני תפתיע את כולם ותציג את The Last Guardian במסיבת העיתונאים שלה ב-E3 מחר. אם אתם שואלים אותנו, The Last Guardian לא בוטל אבל מצד שני -  לא היינו מהמרים על השקה עוד ב-2014.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:58 08.06.2014 | ek355 ek355

    אם נציג של סוני אמר שלא בוטל אז לא בוטל, איזה אינטרס יכול להיות להם שהם יגידו שהמשחק בפיתוח אם הוא לא?

  2. 2

       | פורסם ע"י