הרשמה

האם Destiny יושק ל-PC יחד עם הקונסולות?

"נושא רציני לדיון" במשרדי Activision

משחק האקשן\תפקידים ההמוני Destiny יושק בסתיו הקרוב עבור ה-Xbox One, PS3, PS4 וה-Xbox 360, אך שחקני ה-PC עדיין לא קיבלו תאריך יציאה. המשחק הוכרז בעבר גם ל-PC אך תמיד היה ידוע שגרסאת המחשב תגיע באיחור. כעת, אחרי שהמשחק הוצג במסיבת העיתונאים של Sony ב-E3 וקיבל פרטים חדשים, עלתה שוב השאלה - מתי שחקני ה-PC יוכלו להצטרף לאחד המשחקים המצופים של 2014?

בראיון של מנכ"ל ההוצאה לאור ב-Activision, אריק הירשברג (Eric Hirshberg) עם אתר Polygon, לא קיבלנו שום הכרזה קונקרטית אבל כן קיבלנו כמה מילות עידוד. "Destiny הוא התאמה מושלמת ל-PC, וזה משהו שאנחנו מדבריו עליו ובוחנים מאוד בזהירות, ומן הסתם זה מאוד הגיוני עבורינו ועבור סוג המשחק. אין הכרזות עדיין, אבל שמשהו שמהווה נקודה רצינית לדיון."

הירשברג הסביר שזה בעייתי עבור המפתחים ב-Bungie לפתח בו זמנית גם למחשב בנוסף ל-4 הקונסולות, ובשורה התחתונה נראה ששחקני ה-PC יצטרכו לחכות לתאריך השקה מאוחר יותר מזה של הקונסולות - השאלה היא רק כמה זמן זה יקח. לפי הדברים של הירשברג, עושה רושם שהחברה לוקחת ברצינות את שוק ה-PC ולא תיתן לנו לחכות הרבה - אבל עד ההכרזה הרשמית אי אפשר לדעת. גם אתם מצפים ל-Destiny ל-PC או שאולי תעדיפו ללכת על גרסאת הקונסולות? ספרו לנו בתגובות!

לסיכומים המלאים של מסיבות העיתונאים וכל הידיעות מ-E3 בקרו בחדר המצב שלנו!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:15 15.06.2014 | taltal20 taltal20

    הכול על PS4

  2. 2

       | פורסם ע"י