הרשמה

טריילר חדש ל-Alien: Isolation קורא לכם לשרוד

הישארו רגועים וברחו על חייכם

כותר האימה Alien: Isolation נראה יותר ויותר כמו המשחק הטוב ביותר בסדרת "הנוסע השמיני" מזה שנים, והוא עומד להגיע אלינו רק עוד 4 חודשים. בינתיים, הנה הטריילר החדש של המשחק לכבוד כנס E3. בניגוד לטריילרים הקודמים שהתמקדו בתחושת חוסר-האונים נגד החייזר וכל יתר הסכנות על ספינת החלל, הפעם אנחנו רואים גם כמה מהכלים שיעזרו לנו לשרוד: נוכל להשתמש בנשקים כמו הלהביור האיקוני מהסרט, ולהשתמש בכלים כמו גלאי התנועה שיעזרו לנו להישאר צעד אחד קדימה. ולמרות כל אלה, נראה שאנחנו נפגוש את החייזר פנים מול פנים יותר מפעם אחת. השאלה היא - האם נשרוד בשביל להגיע לפעם הבאה?

במשחק Alien: Isolation נגלם את אמנדה ריפלי, הבת של גיבורת הסרטים אלן ריפלי, כשהיא מנסה למצוא את האמת לגבי אמא שלה. המשחק יתרחש בספינת חלל הנרדפת על ידי חייזר חסר רחמים שצד את אנשי הספינה והופך את המצב ליותר ויותר נפיץ. המשחק לא יתמקד על חיסול חייזרים אלא על אימה והישרדות, והאויב שיצוד אותנו הוא חייזר אחד בלבד. חוץ ממנו, נצטרך להילחם גם נגד חיילים מושחתים וחברי צוות שאיבדו את שפיותם.

Alien: Isolation יגיע ב-7 לאוקטובר ל-PC, Xbox One, Xbox 360, PS3 ו-PS4. לסיכומים המלאים של מסיבות העיתונאים וכל העדכונים החמים מ-E3 בקרו ב חדר המצב של Vgames.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י