הרשמה

יוצרי Alien: Isolation "המומים" מהתגובות השליליות

הגיימרים לא ממש מבינים את המשחק

חברת Creative Assembly, שעובדת כיום על הפיתוח של Alien: Isolation, צריכה להוכיח הרבה למעריצי הסדרה עם הכותר החדש. כולנו נכוונו מ-Alien: Colonial Marines שנראה מצוין בהצגה של E3 אך התברר ככשלון מוחלט, ובואו נודה בזה: הרבה יותר קל "למכור" משחק יריות סטנדרטי מאשר משחק אימה בסגנון Slender ו-Outlast. בראיון למגזין Xbox הרשמי, המנהל הקריאייטיבי של המשחק אליסטר הופ (Alistair Hope) אמר ש-Alien: Isolation קיבל הרבה תגובות שליליות ב-E3 שבוע שעבר. הרבה שחקנים התלהמו על המחסור בנשקים במשחק, והעובדה שהמפגשים עם החייזר הם בלתי-נמנעים ואף צפויים מדי.

"אני חושב שמה שהימם אותנו זה לראות אנשים משחקים בדמו ולשמוע סיפורים שהיו מאוד מנותקים מהקטע של המשחק", אמר הופ בראיון. "אני זוכר שחשבתי: 'אבל בהחלט אמרנו לאנשים שיש נשקים ובהחלט אמרתי שיש גם נשקים קרים'". אולי בגלל זה המפתחת מיהרה להוציא את טריילר ה"הישרדות" אתמול, שמראה כמה מהנשקים בפעולה כולל הלהביור האיקוני מהסרט.

העניין הוא ש-Isolation הוא לא ממש כמו Outlast ודומיו, מפני שאנחנו לא משחקים דמות חסרת-אונים שיכולה רק להתחבא. נוכל להשתמש במגוון של נשקים, ויש לזכור גם שהחייזר הוא לא הבעיה היחידה שלנו: יש גם אנדרואידים שיגנו על המערכות שאנחנו מנסים לפרוץ, ומתיישבים בספינת החלל שאיבדו את שפיותם ויתקפו אתכם בלי לחשוב פעמיים. מעבר לזה, למרות שאי אפשר (תיאורטית) להרוג את החייזר, אולי נוכל להשתמש בנשקים כדי להבריח אותו במקום להתחבא בעצמנו.

Alien: Isolation יגיע ב-7 לאוקטובר ל-PC, Xbox One, Xbox 360, PS3 ו-PS4. מה אתם חושבים על המשחק? האם Isolation הצליח להרשים אתכם או שזה נראה כמו עוד כשלון?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:31 17.06.2014 | goldyex goldyex

    מאז ומתמיד יש לי תחושה שהמשחק הזה יהיה כשלון חרוץ
    גם אם הוא יהיה המשחק הכי גאוני ומפחיד בעולם, רוב הסיכויים שהוא לא ידבר אל רוב הגיימרים

  2. 2

       | פורסם ע"י