הרשמה

צפו בהדגמת המשחקיות של MGS 5: The Phantom Pain

עולם ענק, הפעלת יחידות מיוחדות ועוד

החלק השני של Metal Gear Solid 5 קיבל סרטון משחקיות ראשון אשר מציג את העולם הפתוח, מערכת ההתגנבות, ואת מגוון האפשרויות איתן נוכל להתמודד מול מצבים שונים. ואיך אפשר משחק מטאל גיר בלי קופסא להתחבא בה?

כבר בתחילת הדמו, אנו נחשפים לאזור המדברי הפתוח של המשחק, שגדול פי 200 מהחלק הראשון של המשחק - Ground Zeroes. נוכל לנוע בעולם בעזרת סוס שיתייצב לידכם עם כל שריקה או רכבים שתמצאו בשטח. כאשר תהרגו אויב מסוים, תוכלו לקשור לו מצנח לגוף אשר יעביר אותו לבסיס של השחקן - ספינה ימית שם נמצאת קבוצת ה-Diamond Dogs בפיקודכם. תוכלו להעביר כמעט כל דבר לבסיס החל מאויבים, חיות, רכבים, ואפילו נשקים לספינה כמו תותחים, והכול ניתן לשימוש ושדרוג לאינטרסים שיעזרו לכם במהלך המשחק.

אחרי שהאויבים שהעברתם יגיעו לבסיס, תוכלו לשבץ אותם ביחידה מסוימת שתילחם למענכם. הדמו מציג רק יחידה אחת בפעולה - יחידת המודיעין. אחרי שביקשתם מהיחידה לפעול, היא תסמן עבורכם אזורים מסוימים באזור הקרוב אליכם שם צפויים להיות אויבים. זאת רק יחידה אחת מבין רבים, ויהיה מעניין לראות את שאר היחידות בפעולה. מכשיר ה-Idroid של סנייק ישמש אתכם לכל דבר שתצטרכו - החל ממפות, הזמנת ציוד היישר לשדה הקרב, ארגון משימות, קריאה למתקפה אוויריות ולאיסוף בהליקופטר, פקודות ליחידות ועוד.

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain צפוי לצאת ב-2015 לקונסולות הדור הנוכחי והבא.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י