הרשמה

Little Big Planet 3: הכירו את הדמויות החדשות

בקרוב נוכל לעבוד ביחד בצורות חדשות לגמרי

אחת ההפתעות הנעימות של סוני באירוע ה-E3 הייתה החשיפה של Little Big Planet 3, שיביא את סאקבוי(Sackboy) אל ה-PS4 כבר בנובמבר, והוא לא יגיע לבד! לסאקבוי יצטרפו שלושה חברים חדשים: סוופ(Swoop), אודסוק(Oddsock), וטוגל(Toggle), כל אחד עם מאפיינים ויכולות משלו.

פיט סמית, מחברת XDev, אחת החברות האחראיות על הפיתוח של LBP 3, אמר: "השקענו הרבה זמן בעבודה על הדמויות. לא רק במטרה לגרום להן להיראות יחודיות, אלא גם במטרה לאפשר שכל אחד תעביר חווית משחקיות מיוחדת. בשבילי, זה הישג גדול. אנחנו רוצים שאנשים יגידו שממש שינינו את המשחק ושהם יוכלו ליצור חווית משחקיות חדשה".

אז מי הן הדמויות החדשות של המשחק ומה יש להם להציע? סמית דאג להרחיב על כך:

Swoop – "סוופ הוא הראשון שחשבנו עליו. יש לו מטרה מאוד ספציפית – סוופ יודע לעוף, להגיע למקומות בעיתיים. אחד היתרונות הגדולים ביותר של סוופ זה שהוא יכול להרים דברים וגם דמויות, מלבד טוגל".

Oddsock – "אחר כך יש את אודסוק, שהוא דמות בעל ארבע רגליים. הוא לא בדיוק כלב... הוא אודסוק!(טיפוס מוזר)! אודסוק יודע לרוץ מהר, לקפוץ על קירות ולהחליק עליהם".

Toggle – ובסופו של דבר יש לנו את טוגל. טוגל יכול להיות גדול או קטן. טוגל התחיל בהתחלה בתור דמות אחת – טוגל הגדול, אבל לא הרגשנו שהוא נותן מספיק עניין, וזה מה ש-LBP באמת צריך".

מה שאנחנו אוהבים ב-LBP זה שהכל מאוד אינטואטיבי, אם הוא גדול אז הוא יהיה חזק וכבד תנועה, ומתי שהוא קטן הוא יהיה קליל ומהיר. כשמשחקים במשחק זה מרגיש טבעי ואתם ישר תדעו מתי להשתמש במי. זה מכניס אלמנט פאזל מגניב".

Little Big Planet 3 יושק בלעדית עבור ה-PS4 בנובמבר הקרוב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י