הרשמה

כך נראה YouTube ב-60 פריימים לשניה

העין שלכם רואה את ההבדל?

בשנים האחרונות, אתר YouTube הופך לבית של יותר ויותר גיימרים. סצינת הגיימינג בצינור נמצאת בגדילה מתמדת, ויוצרי התוכן המוצלחים יכולים להגיע לרווח של מליונים בשנה. אך למרות ש-YouTube היא פלטפורמה אהובה, זה לא אומר שאין לה בעיות - כמו למשל ההגבלה על מספר הפריימים בסרטון. אם, למשל, הקלטתם סרטון משחקיות ב-60 פריימים לשניה, בזמן ההעלאה הוידאו "יתוקן" ל-24 פריימים, הסטנדרט הקיים בקולנוע ובטלויזיה.

מצב זה עומד להשתנות בקרוב, כי YouTube הכריזה לאחרונה על תמיכה מלאה בסרטונים עם 60 פריימים לשניה! זה אומר שתוכלו לראות סרטוני משחקיות בדיוק כפי שהם היו נראים בזמן ההרצה, ואם תהיתם - בהחלט רואים את ההבדל. היוצרים כבר מתחילים לאמץ את הפיצ'ר, וטריילרים ראשונים ב-60 פריימים לשניה כבר התחילו להגיע לרשת.

הערוץ הרשמי YouTube Creators פרסם מספר סרטונים שמדגימים את הפיצ'ר החדש. ביניהם הטריילר האחרון של Battlefield Hardline, אותו תוכלו לראות כאן למטה. כפי שתוכלו לראות בעצמכם, ההבדל בין 30 ל-60 פריימים לשניה ניכר בעיקר בזמן שיש תנועות מהירות על המסך. צפו בסרטונים למטה וספרו לנו - האם 60 פריימים לשניה זה פיצ'ר חשוב או מיותר לדעתכם?

Battlefield Hardline ב-30 פריימים לשניה

Battlefield Hardline ב-60 פריימים לשניה

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:01 30.06.2014 | imaorangegoat imaorangegoat

    זה נראה ממש אדיר.
    במקום שהכל לאגי ונתקע (יחסית ל60 פריימים) הכל נראה כמו שהוא במשחק ואפשר להעלות קטעים שבפחות פריימים לא היו נקלטים.

  2. 2

       | פורסם ע"י