הרשמה

CoD: Black Ops 2 פופולרי יותר מ-Ghosts

האם זה הופך את Ghosts לכשלון?

אם גם אתם אוהבים להירגע קצת בסוף השבוע עם איזה סשן או שניים של Call of Duty ב-Steam, רוב הסיכויים שבחרתם לשחק בכותר Black Ops 2 מאשר בכותר החדש יותר, Ghosts. אתר PCGamesN דיווח כי לפי נתוני Steam, המשחק Call of Duty: Ghosts הגיע בסוף השבוע לשיא של כ-4,500 שחקנים המחוברים בו זמנית. נשמע לא רע, נכון? למעשה, ב-Black Ops 2 היה פי שניים מהשחקנים - מעל 9,000 בשיא. המצב כל כך רע בשביל Ghosts שאפילו Modern Warfare 2 ו-3 הגיעו לנתונים גבוהים יותר מ-Ghosts עם 4,700 ו-6,200 שחקנים בהתאמה.

אז מה כל הנתונים האלה אומרים בשביל Call of Duty: Ghosts? האם זה הופך את המשחק לכשלון מהצד של Activision ו-Treyarch? ממש לא. סדרת Call of Duty הפכה לכל כך פופולרית שמשחקיה לא מושפעים מביקורת, ומגיעים לנתוני מכירות מרשימים גם כאשר המשחק עצמו לא מצדיק זאת. גם השחקנים שנטשו את Ghosts לטובת הכותרים הישנים יותר, היו צריכים לרכוש את המשחק מלכתחילה - וחלק גדול מהם גם התפתה לקנות את ה-Season Pass ופיסות DLC.

עוד כ-3 חודשים יגיע אלינו Call of Duty: Advanced Warfare, וזאת תהיה ההזדמנות שלנו לחשוב פעמיים לפני הרכישה. מה ה-Call of Duty המועדף עליכם? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:52 06.07.2014 | sagimi sagimi

    black ops 1
    modern warfare 2

  2. 2

    14:27 06.07.2014 | WarFox89 WarFox89

    אז מה כל הנתונים האלה אומרים בשביל Call of Duty: Ghosts? האם זה הופך את המשחק לכשלון מהצד של Activision ו-Treyarch?"
    זה הופך את COD לפרת חליבה לילדים שההורים קונים להם משחקים ממוחזרים. כנראה שאנשים נהיו חכמים יותר ולא משחקים יותר בבולשיט הזה. גם אל תצפו ליותר מידי מ-AW. המפתחים מבטיחים בכל שנה שהפעם זה ה-COD המהפכני והמחדש אבל רוב הסיכויים שזה עדיין יהיה אותו משחק ממוחזר ועייף ואף אחד לא ישחק בו אחרי חודש - חודשיים. mark my words

  3. 3

    07:30 07.07.2014 | DivineSlaughter DivineSlaughter

    בתור שחקן שמשחק תחרותי אני חושב שצריך לקחת את זה משני הצדדים
    משחק Casual לאנשים שאוהבים לשחק פאבליק Casual.
    ומשחק מהצד התחרותי שלו בשביל האנשים שאוהבים לשחק תחרותי.
    עכשיו אני כמובן משחק במחשב, במחשב יש הכי פחות אנשים אבל התחרותי בו הוא הכי טוב כי הוא מבוסס על חוקים מסודרים ופעם בקודים יותר ישנים המצב היה יחסית מאוד טוב, בXBOX לא משנה כמה המשחק גרוע תיהיה קהילה תחרותית ענקית וגם של פאבליק כי יש יותר אנשים שמשחקים בקונסולות זה פשוט ככה, אבל Ghosts היה שפל חדש גם ב XBOX אנשים פשוט לא שיחקו אותו גם אם ידעו שיזכו בכסף.
    בכל מקרה Black ops 2 גם היה משחק מאוד גרוע יחסית למה שהוא יכול ליהיות היו בו מלא בעיות ואני חושב שאי אפשר להתווכח כמעט שאלא אם SledgeHammer יעשו נס (מה שלא יקרה בטוח, אחרי 10 קודים שרק 3 מהם היו טובים חייבים לאבד תקווה ויותר מזה אסור לקנות את המשחק ישר זה פשוט לתת כסף לאנשים שעושים משחק גרוע וזה לא חכם) המשחק יהיה מאוד גרוע ולא יהיה שווה אפילו לקנות אותו לCasual פליי.

  4. 4

       | פורסם ע"י