הרשמה

Doom "יצטרך להוכיח את עצמו מחדש"

מפתחי המשחק לא נחים על זרי הדפנה

המשחק הבא בסדרת Doom נמצא כבר שנים בפיתוח, אבל ההתלהבות לכבודו התחילה לתפוס תאוצה רק עם הטיזר המסקרן שהגיע אלינו בחודש שעבר. אבל למרות כל ההתלהבות עבור הזכיון שלא קיבל משחק כבר 10 שנים, קשה לא להיות קצת סקפטים לגבי הכותר החדש.

אפילו מנהל השיווק של Bethesda, פיט היינס (Pete Hines), הסכים שיש ל-Doom הרבה מה להוכיח, והרבה ציפיות לעמוד בהן. בראיון לאתר MCV, היינס אמר כי "נקודת המבט שלנו דומה לזו של Wolfenstein, בגלל שעבר המון זמן מאז המשחק האחרון של Doom. אנחנו מסתכלים על זה כאילו אנחנו להוכיח את עצמנו לגמרי מחדש. אין לנו הנחות, אף אחד לא הולך פשוט להניח שזה הולך להיות אדיר."

"אנחנו נהיה חייבים להוכיח שזה משהו שהולך להיות כיפי ושונה. זו חייבת להיות הגישה שלנו, אנחנו לא יכולים לחשוב 'היי זה Doom, ברור שאתם תשחקו בו'. אבל זה רק גורם לנו לעבוד קשה יותר."

Doom המקורי נוצר על ידי ג'ון קרמק (John Carmack), היוצר האגדי שהביא לנו כמה מהזכיונות הזכורים והמשובחים ביותר של שנות ה-90. שני משחקי ההמשך נוצרו גם הם על ידי הצוות של קרמק וזכו להצלחה, אך המשחק הרביעי יצטרך להסתדר עם הדור החדש של המפתחים. למעשה, המשחק כבר הוצג פנימית על ידי המפתחים בשנת 2013 אך נדחה מפני שלא תאם את הציפיות של id ו-Bethesda. האם הגרסה החדשה של Doom תצליח להרשים אותנו מחדש?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:07 07.07.2014 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    לא אהבתי כלכך את הוולפשטיין החדש,ואניי מדבר כמישו שבגיל 8 שיחק בוולפשטיין הישן של 2001 (:
    מקווה שהדום החדש יהיה אחלות

  2. 2

       | פורסם ע"י