הרשמה

Xbox Live Gold - המשחקים החינמיים של אוגוסט

Dishonored, Strike Suit Zero ועוד!

כמו בכל חודש, חברת מיקרוסופט מחלקת משחקים בחינם כחלק מתוכנית ה-Games With Gold. כל אחד עם מנוי Xbox Live Gold יכול להוריד את המשחקים המוצעים בחינם ולשמור אותם לעד, גם אחרי שיפוג מנוי ה-Gold (על ה-Xbox 360 בלבד). החל מחודש יוני, המבצע התרחב גם לקונסולת ה-Xbox One והפעם אנו מקבלים 4 משחקים: 2 משחקי ה-Xbox One יהיו זמינים לאורך כל החודש ושני משחקי ה-Xbox 360 יהיו זמינים לסירוגין מה-1 עד ל-15 בחודש, ואז מה-16 ועד סוף החודש.

אז אילו משחקים מחכים לנו בחינם לחודש אוגוסט?

Xbox One

Crimson Dragon

זהו אחד ממשחקי ההשקה של ה-Xbox One. ב-Crimson Dragon אתם רוכבים על דרקונים עוצמתיים ונלחמים בסגנון "יריות-על-מסילה". המשחק תומך בקינקט ומשחק באופן שונה כשמשחקים עם השלט או עם גופכם בעזרת המצלמה.

Strike Suit Zero: Director's Cut

Strike Suit Zero הושק במקור למחשב אך סומן מהר מאוד כהתאמה מושלמת לקונסולות הדור הבא. הוא נראה נהדר ולוקח אותנו לימים הטובים בהם רובוטים עפו בחלל ואז הפכו לחלליות קרב כדי לעוף מהר יותר בחלל. זהו משחק עם סגנון מאוד אולד-סקולי וכתוצאה מזאת הוא פשוט, זורם, ומאתגר. אם גדלתם על משחקים כמו Omega Boost ו-GunMetal, אל תחשבו פעמיים.

Xbox 360

Motocross Madness

מה-1 לחודש ועד ה-15 נוכל להוריד בחינם את משחק המירוצים Motocross Madness. היתרון של משחק הראלי הזה הוא שמירוץ נגד שחקנים אחרים (או המחשב) הוא רק חלק קטן ממה שיש לו להציע. היתרון שלו נמצא במסלולי המכשולים ומערכת הטריקים שהולכת ונעלמת מרוב משחקי המירוצים.

Dishonored

הדובדבן שבקצפת לחודש אוגוסט הוא משחק ההתגנבות המשובח Dishonored. החל מה-16 לאוגוסט ועד סוף החודש נוכל להוריד את אחד המשחקים הטובים של 2012. ב-Dishonored אתם משחקים את שומר הראש-לשעבר של המלכה, שהפך למתנקש לאחר שזו נרצחה. הגדולה של המשחק היא היכולת שלנו לפתור מצבים בדרכים שונות ומשונות. צריכים לעבור חומה גבוהה מדי? תוכלו לזנק לגגות ולמצוא דרך מעבר, להיכנס לגוף של אחת החולדות ולחדור דרך פתחי הביוב, או פשוט ללכת לשער הראשי ולהיפטר מהשומרים בכוח.

אז מה דעתכם על המשחקים החינמיים לחודש אוגוסט? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י