הרשמה

אילו דמויות הייתם רוצים לראות ב-Tekken 7?

המעריצים יכולים להשפיע על הקאסט הסופי

אחרי שהאבק שקע והספקנו להתלהב מהעובדה ש-Tekken 7 חי, קיים ונמצא בפיתוח, יוצר המשחק קטסוהירו הראדה (Katsuhiro Harada) משתף אותנו בפיתוח הדמויות ושואל את המעריצים - אילו דמויות חדשות הכי הייתם רוצים לראות ב-Tekken הבא?

בפוסט שפירסם הראדה בעמוד הפייסבוק הרשמי של Tekken, הוא חשף בפנינו דמות חדשה לגמרי שקיימת כרגע רק בתור קונספט. אם המעריצים יקבלו אותה באהבה, ייתכן מאוד שהיא תמצא את דרכה למשחק הסופי. הדמות שנחשפה היא מעין לוחם ערבי, והראדה ביקש פידבקים ממגוון מעריצי הסדרה ובייחוד הקהל הערבי מהמזרח התיכון. הרבה פעמים דמויות מהסוג הזה יוצאות סטיראוטיפיות וגזעניות, והרבה מעריצים כבר הציעו לשנות אלמנטים שונים במראה של המות כדי ליצור מראה יותר אותנטי. נראה שהראדה מאוד מעוניין בפידבק של המעריצים ואנו נשמח לראות עוד דמויות שמובאות לקהילה לביקורת. זה מראה לא רק על שקיפות בפיתוח אלא על אכפתיות אמיתית מקהל המעריצים של המשחק.

הראדה כתב בפוסט על הרעיון שלו ללוחם ערבי: "אם להיות כנה, היה לנו רעיון ללוחם ערבי מאז 2008, אבל מאחר ורוב המפתחים הם יפנים ולא יודעים הרבה על התרבות המזרח תיכונית והבדים, לא היינו יכולים לעצב אותו כמו שצריך אז. אך בשנים האחרונות ביקרתי במקומות כמו דובאי וערב הסעודית, והרבה חברים בצוות הפיתוח למדו על התרבות והעיצובים מהמזרח התיכון. משם באנו עם הרעיון לתלבושת של הדמות הזו. אם קהילת Tekken, במיוחד אלו מהמזרח התיכון, יאהבו את הדמות, הייתי רוצה שהיא תופיע במשחק."

מה אתם חושבים על הרעיון של דמות ערבית ב-Tekken? האם הייתם רוצים להיות חלק בבחירת דמויות נוספות?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:20 11.08.2014 | Hollow Hollow

    למה לא דמות ישראלי או יהודי למה טורסטים מקבלים יחס מיוחד?

  2. 2

    13:16 11.08.2014 | אור מנטש אור מנטש

    אמנם לא ישראלים אבל Lili מ-Tekken 5 נלחמת עם שילוב של התעמלות אמנותית וקרב מגע בסיסי. ולפי השמועות, תהיה ב-Tekken 7 דמות שמתמחה בקרב מגע בשם Veronica Lynx.
    תכלס הייתי מת לראות איזה רבי לוחמני אבל זה כנראה לא יקרה :)

  3. 3

       | פורסם ע"י