הרשמה

כל מה שאתם צריכים לדעת על Dead Rising 3 למחשב

אפשרויות גרפיקה, מודים ועוד

Dead Rising התחיל ככותר בלעדי ל-Xbox One. כעת, המפתחת Capcom מביאה את החוויה גם למחשב האישי עם גרסאת ה-Apocalypse Edition הכוללת אפשרויות בלעדיות לפלטפורמה. אבל אם כבר שיחקתם ונהניתם מהמשחק בגרסאת ה-Xbox One, למה כדאי לכם לשחק בו שוב על המחשב? מפיק המשחק ג'ון אירהארט(John Airhart) משתף את הפרטים.

אפשרויות גרפיקה

על ה-Xbox One, המשחק רץ על 720p ו-30 פריימים לשנייה. בהשוואה לכך, גרסאת המחשב תציע "מגוון רחב של אפשרויות גרפיקה".

"למחשב האישי, היינו צריכים לחזור אחורה ולהשקיע עוד עבודה על מנת להתאים את המשחק למחשב. שחקני המחשב אוהבים לראות מה החומרה שלהם יכולה לעשות, אז אנחנו הולכים להסיר את המגלבה של 30 פריימים לשנייה אם יש להם את הציוד הדרוש."

הרחבות

ה-Apocalypse Edition תכיל את כל ארבעת ההרחבות שיצאו למשחק בשם Untold Stories Of Los Perdidos. ההרחבות האלו שמות אותנו בנעליהן של 4 דמויות חדשות, כל אחת עם המבט שלה על האפוקליפסה וסיפור ייחודי. כמו כן, ההרחבות מוסיפות נשקים חדשים, רכבים חדשים ותחפושות חדשות ומטורפות שנוכל להלביש על ניק, הדמות הראשית.

תמיכה במודים

"Dead Rising הוא משחק הסאנדבוקס האולטימטיבי, ואם מודרים מחליטים להשתמש בכישרון היצירתי שלהם, אז השמיים הם הגבול." כאשר אירהארט נשאל מה הוא מצפה מקהילת המודרים הוא אמר: "שילובי רכבים, Dead Rising 3 העלים את הגבול בין רכב לנשק ואני מצפה לראות מגוון של יצירות מטורפות."

Steam

המשחק יושק דיגיטלית דרך Steam, וזה אומר שנוכל להשיג Steam Acheivments, שמירות דרך הענן, קלפי החלפות ותמיכה בשלט. כמו כן, Dead Rising 3 מסמל את המשחק הראשון של Capcom אשר משתמש במערכת ה- Matchmaking של Steam.

וזה כל מה שחדש בגרסאת המחשב של Dead Rising 3. מה אתם חושבים? האם תהיו מוכנים לחזור ללוס פרדידוס משופרת? אנחנו אהבנו את זה שהמשחק מקבל תמיכה למודים. מדובר בדבר שתמיד החזיר אותנו למשחקים גם אחרי שנטשנו אותם ממזמן. למה אתם הכי מצפים? ספרו לנו בתגובות!

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י