הרשמה

נינטנדו נבחרת למפתחת מספר אחת

Game Developer Research, חטיבת המחקר ואיסוף המידע של ארגון מפתחי המשחקים העולמי, חשפה את המפתחות הטובות ביותר לשנת 2008. ובראש הטבלה? גם הפעם נינטנדו נבחרה להיות מספר אחת.

הבחירה נקבעה בשקלול של נתוני המכירות, הודעות לעיתונות, ממוצע ציונים ונתוני סקרים של למעלה מ-700 מומחים בתעשייה. אחרי נינטנדו ברשימה מגיעות Inifinity Ward בזכות Call of Duty 4 ו-Blizzard בזכות World of Warcraft.

המדריך המלא (Top 50 Developers 2008) כולל מעל 200 עמודים של מידע, סטטיסטיקות, טבלאות, הערות וסיכומים ואמור להוות עניין למפתחות, מפיצות, משקיעים ועוד אנשי עסקים בתוך ומחוץ לתעשייה, כך שלזכייה יש משמעות חשובה נוספת.

אז איחולינו לנינטנדו, שלא מפסיקה לקטוף תארים. האם היא תשחזר את ההצלחה גם השנה? מה אתם חושבים? בואו דברו בפורום נינטנדו! פרגנו, התווכחו והעלו הערכות משלכם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:14 11.03.2008 | Tamiros4 Tamiros4

    יאלה נינטנדו!

    נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!!נינטנדו!

  2. 2

    07:14 12.03.2008 | nimce nimce

    מה זה??

    נינטנדו זכו?!
    הן אחת מהחברות הכי
    גרועות שקיימות למשחקים!
    Infinity Ward הם פי-אלף,
    שלא לדבר על
    VALVE,BLIZZARD,EPIC...
    ועוד הזכייה היא על משחק
    מריו...
    פשוט בושה.

  3. 3

    10:59 12.03.2008 | shgadlic shgadlic

    כנראה שאתה לא מבין

    אפילו מנהל הפורום של ה360
    מסיכים אם זה. לנינטנדו מגיע
    להיות במקום הראשון.

  4. 4

       | פורסם ע"י